Eşimi seviyorum ama ailemi çok özlüyorum. Ne yapacağım ben, boşanmalı mıyım?

8 aydır evliyim memleketimden çok uzağım aramızda 1500 km mesafe var ailemle. Yaşadığımız yer karadeniz iş sahası gezilcek yeri yok denilcek kadar az hiç bi imkan yok yaşta buraları bilmediğimden geçici de olsa yaşamayı kabul ettim. Geldikten sonra hata yaptığımı anladım. Eşime 8 aydır yalvarıyorum gidelim diye benim geldiğim yer organize sanayisi çok büyük iş ve imkanların bol olduğu yer. Orayı söylüyorum hayır dedi. İstanbulu söyledim hayır dedi ki eşim oralı normalde ordan gelme o da. İstanbul'da da evi var oysa kiraya verdi birine. Neyse oraya da yok çekti. Başka yerler söyledim araştırdım nerde yaşanır ne işler var uygun derecesi ne ama bi türlü olmadı. Eşimin annesi burada yaşıyo, eşim annesine düşkün ve onu bırakmak istemiyo, bana sözü var seneye gidicez dedi zaten 1 senedir burdayız 1 senedir iş bulamadık yaşayamadık daha nasıl sürünmeyi göze alıyo bilmiyorum. Birikim yapamadık ama düğünden kalan bi miktar para var. O parayla gidelim diyorum. Adam bunu görüyor ama hala burada olmak istiyor iş buluruz diyor ama hani nerde. Krizler geçirdim burdan gitmek için kaç defa ayrılmaya karar aldım ama yapamadım. Ailem mutsuzsan gel diyo ama kalbim onu bırakamıyo napıcam ben..
Güncellemeler
+1 yıl
İkilem arasındayım eşimi seviyorum bitmesini istemiyorum ama eşim illede burada kalmak istiyo ben yapamıyorum ailemi de çok özlüyorum bende onlara yakın olmayı istiyorum. Onun nasıl annesi varsa benimde var.. adalet mi bu..
Eşimi seviyorum ama ailemi çok özlüyorum. Ne yapacağım ben, boşanmalı mıyım?
Cevapla