Sevgilimizden ayrılırken neden vedalaşmakta zorlanıyoruz?

Sevgilimizden ayrılırken neden vedalaşmakta zorlanıyoruz?

Bir şarkı sözü vardır alışmak sevmekten daha zor geldiği için veda etmek zor geliyor birde insan kendisinin yerine başkasının konmasını kabul edemez.

#AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ

#VedaEtmek

17 Temmuz, 2023 Pazartesi 20.00

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sevgilimizden ayrılırken neden vedalaşmakta zorlanıyoruz?

Teşekkür ederim @KizlarSoruyor @Feyzzzzza
Sevgilimizden ayrılırken neden vedalaşmakta zorlanıyoruz?
Cevapla