Beni pahalı bir mekana götür dediğim sevdiceğim benzinciye götürdü. Ayrılmak istiyorum sizce kim haklı?

"Artık en pahalı mekanlar benzin istasyonları oldu gülüm" diye de iğrenç şirinlikler yaptı.

Sizce kim haklı? Ayrılmalı mıyım?

Lüks mekanlara gidelim dedim, pahalı mekanlarda gezelim dedim.

Aile gibi yaşayalım dedim Allah'ın cezası aile gibi yaşayalım dedim.

Beni pahalı bir mekana götür dediğim sevdiceğim benzinciye götürdü. Ayrılmak istiyorum sizce kim haklı?
Beni pahalı bir mekana götür dediğim sevdiceğim benzinciye götürdü. Ayrılmak istiyorum sizce kim haklı?
Cevapla