Taksiciyim, zaman ayıramadığım için ayrılalım dedi. Ağır mı konuştum sizce, yoksa haklı mıyım?

3 ay oldu paydos edince bulusul geziyoruz biraz ama uyumam gerektigi icin vakit ayiramiyorum diye benden ayrilicakmis bende skdirgit dedim donsede birlikte olmam ama agir mi konustum diye uzuluyorum kiza ne yapmam lazim
Taksiciyim, zaman ayıramadığım için ayrılalım dedi. Ağır mı konuştum sizce, yoksa haklı mıyım?
Cevapla