Dun gece bindigim taksici inmek istediğim yerde değil de zorla kendi istediği yerde indirdi nereye şikayet edebilirim?

Merhabalar 18.07.2025 yaklasik 2:20 gibi yenikapidan 34 tft 59 plakali taksiye bindim
şoföre 4. leventte inecegimi söylüyorum beni topkapida indirmek istiyor
336 TL küsur taksi ücreti çıkıyor ben inmek istemediğimi ısrarla 4. levent gitmek istediğimi korktuğumu bu saatte gidereceğimi param olduğunu söylüyorum
kendiside patronun uğrasilmaz olduğunu patron un talimatina istinaden beni zorla indirmek istedi. Tartışma sonrası 350 değil indirim yapacağını ve benden 250 alıyor. Daha sonra indirildigim yerde korkuyorum kadın başına gece saati başıma her şey gelebilir başka taksiye soruyorum 4 leventin 400 tl yazacağını söylüyor ve param yetersiz olduğundan metrobüse biniyorum mağdur oluyorum kendisinden şikayetçiyim beni götürmek istemiyorsa beni neden taksiye alıyor mağdur ediyor başıma kötü şeyler gelebilirdi çok korktum gereğini yapılmasını istiyorum.

Güncellemeler
11 ay
Video olarak delil var wp attım hala sonuç alamadım şimdi adliye gitsem nereye nasıl şikayet edicem bu adam isimden olucam patron talimatı diyo beni zorla indirdi elimde iki video mevucut madem indirxektin niye aldın beni
Güncellemeler
11 ay
153 video ve beyanimi belirttim dönüş Sonic alamadım şimdi adliye gitsem nereye nasıl şikayet edicem sonuç alır mıyım beni nasıl o saatte kadın başına bırakabilir patron aradi talimat verdi diyerek beni zorla indirdi bide yenikapidan topkali 350 yazmazmis dolandırmış beni ben parası değilim o satte orada bırakıp gitmesi çok korktum
Dun gece bindigim taksici inmek istediğim yerde değil de zorla kendi istediği yerde indirdi nereye şikayet edebilirim?
Cevapla