Müşteri olarak arabasına bindiğim taksiciyi dövdüm beni şikayet ederse ne olur?

Müşteri olarak bindim. Bir şey soruyorum s*kik s*kik cevaplar. Ben zaten ruh hali olarak çoğu zaman gergin ayarsız ve şiddete meyilli bir tipim ayriyetten boksörüm.
insan gibi soru soruyorum camı açıp artist gibi tükürüyor, kaba kaba cevaplar veriyor ateşle barut geldi yan yana buna dedim sağa Çek in arabadan inmedi zorla çıkarttım ağzını kaşını yüzünü kan içinde bıraktım kaçtım koşarak sonra. Oradaki esnaflar ayırdı. Bu olaydan bir şey çıkar mı mesela ben dersem beni sözlü tahrik etti haklı olur muyum
Müşteri olarak arabasına bindiğim taksiciyi dövdüm beni şikayet ederse ne olur?
Cevapla