Müşteri olarak bindim. Bir şey soruyorum s*kik s*kik cevaplar. Ben zaten ruh hali olarak çoğu zaman gergin ayarsız ve şiddete meyilli bir tipim ayriyetten boksörüm.
insan gibi soru soruyorum camı açıp artist gibi tükürüyor, kaba kaba cevaplar veriyor ateşle barut geldi yan yana buna dedim sağa Çek in arabadan inmedi zorla çıkarttım ağzını kaşını yüzünü kan içinde bıraktım kaçtım koşarak sonra. Oradaki esnaflar ayırdı. Bu olaydan bir şey çıkar mı mesela ben dersem beni sözlü tahrik etti haklı olur muyum
insan gibi soru soruyorum camı açıp artist gibi tükürüyor, kaba kaba cevaplar veriyor ateşle barut geldi yan yana buna dedim sağa Çek in arabadan inmedi zorla çıkarttım ağzını kaşını yüzünü kan içinde bıraktım kaçtım koşarak sonra. Oradaki esnaflar ayırdı. Bu olaydan bir şey çıkar mı mesela ben dersem beni sözlü tahrik etti haklı olur muyum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Boyle dusmez de sey kanki bisi olmaz korkma adam olduren girmiyo
Sen kimsin lan şımarık velet? O üçgen suratını dağıtır evine yollarım seni. sağda solda adalet ararsın sonra s*ktir şirinliğini başka yerde yap
NDBEMXNEMDBMENDMDNDMXND bu yolda emin adimlarla ilerle illa biri takilir agina
İstanbuldaysan konum atayım gel dövüp kan salya içinde göndereyim seni. Lan sen kimsin burada tanımadığım insanlara neyin bad boyluğunu yapıcam s*ktimin i*nesi seni
Ay gerçekten böyle biri mi misin bu anlattığın gibi anlayissiz sormadan davranan fevri kaba kavgacı ağzı bozuk uyumsuz şikayet ederse yersin nanayi
Yav hemen hemen böyle sayılırım neyi anlamıyorsunuz olayla kişiliğimi tarif ettim
Ne gerek var sadece soruyorum adamın yerine kendini koy, senin karakterinde var bu agresiflik zaten, karşına senin gibi biri çıksa ya mezara gidersiniz ya mapusa bu hayat böyle geçmez zaten yeterince boktan bi dünyadayız biraz sevgi'li ol
Çok sıkıcısın mümkünse görüş yazma
Istersem yazarim istersem yazmam, hersey senin isteklerine göre mi ilerlicek ayyy sende baydın yani
Yav ikile hadi önce sen gelip muhattap oldun yavs*k
sensin ya*sak
S*kimin uzunluğu kadar yaşın var gelip benimle it dalaşına giriyorsun angut
Oğlum bunasil bir küfür lan ahahahahaha 😂harikasın ufkum açıldı vallahi
Yazma
Lisans var mı aktif boks da
Var resmî olarak Yozgat, Ankara ve İstanbul’da federasyona bağlı maçlara çıktım.
O zaman sorun olabilir şikayeti lisans bile alınabilir normalde kavları çok takmazlar ama lisansı sporcu sorun ediyorlar dövüş dalında olanları
Haklısın ona göre savunmamı yaparım ben se
Umarım sorun çıkmaz geçmiş olsun
Teşekkür ettim umarım
Rica ederim