AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Ciddi düşünen bir adam böyle yapmaz. Bir bahane uydur para vermeyi kes. 3 gün sonra adını unutur böyleleri.
Sen niye yapıyorsun? Onun yapması gereken şeyler bunlar az borcun yok yani
Erkek olursa birgün inşallah
Bundan olmaz
İkinci bir sevgilisi olduğuna dair iddiaya girerim
Bazen ben de düşünüyorum ama wp Instagram mailler her şey bende var
Herseyin bir yolu vardır. Baksana ayakta uyutuyor seni maddi olarak
O da doğru
Neyi bekliyorsun ayrılmak için. Yanında biriyle gelmesini mj?
Sevgili falan değil annem o, sen adamı evlat edinmişsin.
Vallahi öyle yaşıda küçük zaten
Kaç yaşında sen kaç yaşındasın
Niye kafayı yemek üzeresin anlamıyorum bitir gitsin ne ugraşıyorsun
Çünkü adama saplantılıyım bunu yenemiyorum
Bence ayrıl o sizi kullanıyor bir uzman dedi ki erkek para ôdemeli
Bende öyle düşünüyorum birde ilişki eğitimliyim ama kendime gelince uygulayamıyorun
Anlamadım
Kolay mı be kezbanla çıkmak. ilk kez kezo nun erkeğini duydum Allah yardımcın olsun dostum yol yakınken normal yiyici olmsyan birini bul.
Bu şekilde ilişki yürümez sonunda ipleri koparırsın
Zaten artık bırakmak değil ipi parçalamak istiyorum
Senin çok ciddi bir şekilde dinlenmen anlaşılman gerekli bundan ayrılsan bile bu öfken hemen geçmez
Farkındayım ama dinlenmeme izin bile vermiyor
Bunu daha detaylı dinleyebilirmiyim
Geçmiş olsun eyer musade edersen senle bu konuyu konuşmak isterim adam dolandırıcı bunu biliyosun zaten
Çoktan yolunu değiştirme vaktin gelmiş öncelikle bunu görmen gerekiyor
Birkaç cümleden fazlasını okuyamadım bukadarına göz yumduysan yolun başındasın demektir
Sakın bırakma aaaaa bulmuşsun gül gibi çocuğu kaparlar bak, daha çok yedir aynen devam 👌
Seni kullandığını anlaman için daha ne yapması gerekiyor?
anlattıklarına bakılırsa enayisin biraz :D ayrıl gitsin
Güzelce söyle böyle böyle diye eger gerçekten elinde olmayan bir şey se devam et ama senş bilerek kullanıyorsa tekmeyi bas geç
Çok yanlış hayat müşterek normalde erkegin yapması gerekir he çalışır parası yoktur o ayrı senden rica eder yapar mısın diye ama bu durum büyük bir sıkıntı
Adam kafana silah mı dayıyor nasıl olurda terk etmezsin
Hehe biz ödeyince bile hakettiğimiz değeri göremiyoruz 😂 böyle adamları tebrik ediyorum artık
İyi misin bacım ayrılma vakti gelmiş geçiyor farkında mısın sana değer vermeyen biriyle ilişkini devam ettiriyorsun her şeyini karsiliyorsun gelmesi için bir de üzerine nankörlük görüyorsun. Tamam bir seyleri odedinde karsindaki kız erkek farketmez rahatsız olup iyi kötü bir işe girip bir şeyler için çabalardı emin ol ama sen onu baya şımartmışsın o da rahatlığa alışmış tabi bence kendini daha fazla yıpratma böyle biri için kendi değerini bil lütfen
Uzatmaları oynamaya gerek yok adam seni saf ve temiz gördüğü için seni bankamatik olarak görüyor
Ben çok temizim kıymetim bilinmiyor değer verilmem için nasıl olmam gerekiyor nasil olunca bir erkek değer veriyor
Net bir şey söyleyemem sen adamına denk gelmemişsin benzer olayı yasadım eski sevgilime verdiğim değeri kendi menfaatine kullandı şimdi ailesinin lafına gitti köpek ten beter olmuş o kaybetti bendeki ucu bucağı olmuyan değerini boş ver takılma o kamilde senin ona verdiğin değeri hak etmiyor ayrıl arkana bile bakma kaybeden o kazanan sen olursun
Karakterini bilemem hal hareketlerinide ama özün ve mayan düzgün olduğu belli ters piskoloji uygula özündeki davranışların tam tersini yap köpeğin olsun kıymetini bilsin sen anladın ne demek istediğimi sanırım
Beni gerçekten seven bir adam olmadı evet ben sevilmek isyiyorum değer versinler istiyorum. En çok ben hakediyorum.
Hersey gönlünce olsun inşallah umarım doğru kişiyi bulup mutlu mesut olursun bazı erkekler güllerin pesinden koşacaz diye ezdikleri papatyaların farkına varamıyolar maalesef 🙏
Benden sana bi tavsiye birini hayatın def etmek istersen bahane ve mana aramana gerek yok onu çok seversen zaten amacına ulasırsın
Peki onun yaptikları onun yanina mi kalcak
Sarjim bitmisti mesaj tam yazamadim kusura bakma tam yazamadan gitmis.
Mesela ne yapabilirim ters psikoloji olarak
Asla sürünsün bilet kesme biyere gittiğinde zırnık koklatma boş vaatlerine kanma cinsellik acısından yanasırsa gerekeni yap canı yansın kendinden ödün verme her kelimesini tersle yüzüne güler yüzle bakma surat salla afra tafra yap burnu sürtünsün baktın olmuyor engelle gitsin sen afad veya kızılaymısın
Durumuna üzüldüm keske elimden bişey gelse sırf zevkine komaya sokardım onu bir erkek gurursuzsa ondan bi bok olmaz hayatını maf eder akıllı ol ask sevgi hersey boş belki yanlızlığını paylasmak adına bunu buldun bir an önce kararını ver bununla beraber mutlu olamazsın
Yeni gördüm mesajinizi pski bunu hangi tip erkeğe yapicam
Ahh valla doğru soyluyorsunuz
Parası olmaya bilir ama iş bulmuyor senden medet umuyor onun parası olsa senin borclarımı ödemez bile sen onun yüzünden borçlanmışsın zaten
Merhametli ve yüreği temiz birini bul daha önce sevgilisinin sayesinde canı yanan birini bulursan o senin değerini kıymetini bilir aynı sekilde sende onun kıymetini bilirsin senin canını yakan da şimdiki sevgilin değilmi
İban atsam hayrına kredi kartımın asgarisini öder misin? Sevgilin emretti de. 😃😃
Ayrılmak için neyi bekliyorsunuz? Ve adam niye çalışsın ki yolunuccak kaz var
Ben öyle adamın... Ben bu kadar ödetcem yüzüne bakamam bida kimsenin
İssiz ama kızın ödemesini gururuna takmayan gevşek bir adam ayrıl ondan
Normal ilişkilerde de hep erkekler ödüyor ve hiç şikâyetçi değiller siz neden şikayet ediyorsunuz
Çocuk senin paranı yemeseydi sen onu bu kadar sevip değer vermezdin...
şöylesi niye bana denk gelmiyor ne kadar aç fakir varsa etrafımızda arkadaş ))
Üstüne bird ekoca adama mı bakıyosun ve hala svegilim diyosun pes
Ayrılacaksın bu ne be zevk mu alıyorsun anlamadım ki
Ne demisler parası olmayan erkeği annesi sevsin demislerncjd
O değilde en çok yaşlarınızı merak ettim. Senin yaş ve onun yaşı?
Enayi parasi yemek guzel diyorlardi bencede sanirim
Zararın neresinden dönersen kardır diyeceğim ama kardır bir durum da kalmamış hani
Karlık*
Bu kadar sorumsuz biriyle, gelecek planları yapılmaz
Nerden buluyonuz böyle hanzolari ya da neden devam ediyonnkii😡😡
Daha fazla zaman kaybetme ayrıl. Erkek arkadaşın Adam değil!
madem durum anlattığın gibi sen neden hala bu adamla berabersin, kendini üzüyorsun?
Baya zorlu bir ilişki bence artık bu ilişki yürümez
@karamelizeaşk katılıyorum onu soyarken düşünecektiniz
Asalak bir sevgilin var. Bu parazitten kurtulman lazım.
Senden bir bok olmaz kaç senedir isletiyorsun bir de hiç utanma gibi bir tavrın bile yok sen yoluna devam et ama pişman olunca anliycaksın ozaman
Bişey anlamadım
Acaba bu bahsettiğin kişi benim arkadaşım olabilir mi? Bana da 600 ₺ borcu var halen daha ödemiyor ben de görüşmeyi bıraktım
Baş harfi ver birde konum😂
Baş Harfi S ile başlıyor ama Konum veremem o kadar'da değil
Yok değil
Ama benzer bir vaka demek ki
Demekki
Herif i resmen jgolo. yapmissin seni ve parani yiyor
bir şey dicem,
Dilek tutar gibi yazar mısın...
Nasıl değişsin nasıl biri olsun isterdin?
Beni dinlesin, sürekli saçmaladığımı söylemesin demek istediklerimi yaşadıklarımı görsün istiyorum. Sorumluluk alsın biraz büyüsün yaş farkımız benim için önemli değil ama gerçekten küçük çocuk gibi sürekli uyarmam gerekmesin kendisi farkedebilsin artık
Yaşlar kaç
Ben 26 o 20
Karakterine değil neyine aşık oldun 🙄
İçe değil dışa mı diyorsun?
Ben söylim bad boy olmasına toksik ol olmasına...
28 yaşında düzgün biri olsa anca evlenir bu acı toksik işler olmazdı bu da çok sıkıcı
Aslında öyle badboy tarzı değil hiç olmadı ben nasıl istersem öyle yapar genelde dikkat etmeye çalışır ama kalan konular sıkıntı. Ben komik olmasına gülüşüne aşık olmuştum en başında iyi niyetliydi sonra komple 360
Neyse ben anladım da fazla detaya girmek sınırı aşar
Neden?
Siz karşılıklı rahatsız olmuyorsanız işin temellinden konuşacak nirşey kalmıyor
Ben çalışmadığım için birileriyle konuşmaya utanıyorum sevgili yapmayı geç flört etmeye utanıyorum, milletteki yüze bak hey yavrum hey be
Şimdiki kızların bu kadar para düşkünü olduğu bu devirde senin böyle davranman şaşırttı beni açıkçası
Bence seni koparıyor maddi açıdan uzak dur ondan
İşte bilmek istemediğim kısım bu sanırım
Bence kendini kandırma her şey açık belli yani. Bosu bosuna kendine zulm etme. Hem sen erkek misin hep para senden çıkıyor? Ne kadar onursuzmus
İlişkinin içinde erkek gibiyim cidden genellikle ben ne zaman kadın olucam diyorum sonra bir de bu yüzden kavga çıkıyor bana kızıyor
Haksız olduğu için hep uste çıkmaya çalışıyor. Seni manipüle ediyor. Farketmen için birinin kafana vurması mi lazim 😂
Biri sağlam geçirsinde akıllanıyım harbiden😂
Bi yarm aklın var onu da vurup almasınlar be yazik😂
Bu konuda harbiden öyle😅
Sen beni dinle uzaklaş bu ilişkiden zaman geçer gider ilerde bi abi vardi bana baya güzellik yapmisti aklimi seveyim dersin😂
Hayırlısı be
Hadi bakam
Sen devam et odemeyi sonra sana bide kredi cektirir çekersin de sonra odemez sonrada kalirsin kredilerle basbasa manykmisinjz nesiniz ya bos beles adamlarla ne isiniz var anlamiyorum aslinda sasirmamak lazim siz kadinlar nerde pc var hep onlarlasiniz
Bu andavallığı ben de yaptım. İlişkini tamamen kopar. Dolandırıcı tipler bunlar. Hayatında kaldıkça daha çok masraf olacak.
Canım sen ayrılıyor musun, yoksa ben mi ayrılayım? Bu ne yani. Çocuk direkt seni banka olarak görüyor. Yol ver güzelim elbet karşına daha iyi biri çıkar, ayrıca uzak mesafe ilişkisi zor yaşadım ben de. Ayrıl kesinlikle.
Ne kadar hata yapsa yapsın sen onu aptal gibi sevmeye devam edeceksin. Bunun önüne geçmek için kendine değer vermen gerekir, spora git, konfor alanından çık, ondan daha iyi ve seni her konuda tatmin edecek birilerini bulacaksındır.
Ben o çocuk fırlama biri uzak due uzaktan hiç gözüm tutmadı yakından kim bilir nasıl bişey bence kendi iyiliğin için uzak dur o çocuk tam yiyici paranı yer yer ensonda tekmeyi basar ozmn daha çok üzülürsün bence hemen ayrıl
Kadınlar işsiz parasız erkeği sevmiyor diye biliyordum
Bk isin mi var issiz adamla birde soruyosun ileride evlensen yine sen bakarsin ona bole evlilikte yurumez siz kizlar neden boylesiniz anlamiyorum aq. Seven asik olan ugrunda herseyi yapacak olani sevmezsiniz pcin birini seversiniz
Kocan olsa belli süre idare edebilirsin ama sevgiliyken bunu yapıyorsa tüh. Hir gün değil iki gün değil. Seni cüzdan gibi görmesini izin verme.
Herkesin sınırları var ne kadar seviyor olursan ol kimsenin bu sınırlarını aşmasına izin verme. İlk başta zorlanabilirsin ama senin için iyi olanı yaptıktan sonra hayatının nasıl düzene girdiğini göreceksin
Kanka daha fazla uzatmadan ayrıl. bunun gibiler alışmışlar asalak gibi yaşamaya, nerede yolunacak tavuk var arar bulur sonra a*biti gibi yapışıp senden geçinirler.
bebem neden kendini bu kadar yoruyorsunn ki seninki aşk değil bildiğin seçeneksizlik gibi hiçmi arkadasın şeyin yokta sana çöp muammelesi yapan birine göz yumuyosun
Kırmızı alarm bu, neden birliktesin bunla anlamadım ki
Ben para harcayacağım kız bulamıyorum milletin kızının yaptığına bak ya. Bizdeki şanssızlık nedir arkadaş. Seninki sevmek değil, bağımlılık olmuş
Zor bir durum, seviyorsan katlanılabilir. Lakin çok uzun süreli olmaz o ilişki.