AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Kadınların çoğu erkeği bu duruma sokuyor.
erkekleri daha iyi anlıyorsundur belki şu an
kendine dikkat et pikachu
Yanlış bir şey sürekli sana yuklemesi yanlış ben erkek olarak asla sürekli kız arkadaşıma yüklemem olur insanlık halidir bir iki kez elimizde olmaz kız arkadaşım verir ama o kadar yani
Bence iliskinizi yeniden gözden gecirmelisin sırf arkadaşın yok diye katlanılıcak dert değil
Çalışmıyor ve hesabı sana mı ödetiyor seni kullanıyor haberin olsun yol yakınken vazgeç başta adam sana iyi olmamış yedisinde neyse yetmişinde de o dur ✋🏽
Çoktan bitmişte sen zorluyor gibisin alışkanlıkları bırakmak unutmak zor birde emek masrafın var daha zor ama ne demişler zararın neresinden dönersen kar
sebebi çevrende bundan başka kimsenin olmaması. yani farklı alternatiflerin yok. bu sebeple giderse üzülürsün bence böyle birini sevmiyorsundur (sana değer vermeyen)
Çirkin veya kilolu olduğun için mi böyle kötü davranıyor sana?
Uzak dur, galiba yeterli, AZ aklini kullanmissin neleri bulmussun, burdaki her insan tecrube, yalnizliktan idare ediyorsun, duzgun birini bulsan yuzune bakmazsin. O zaman uzak dur ve bitir.
bence sen artık bu adamı bırak çünkü bu seni söğüşlüyor, sen duruma hala uyanamamışsın
Ayy sana ödül verelim valla buna nasıl katlaniyorsun
Eğer erkek arkadaşının ağız kuruluğu olursa onun ağzına da tükür
Cok zorlama kendini düşün birak ne haki varsa gorsun
Çıkmadı ki şöyle bir manita her yerdede ben ödüyorum 😂
bir laf vardı kimin lafıydı dur hatırlayacam heee geldi aklıma parasız erkeği sadece anası sever.. buydu sanırım umarım doğru demişimdir...😏😏
Hemen ayrıl, hiç bekleme. Bu manipülatif arkadaş kendini baya bir şey sanmış. Çalışmayan adamdan olmaz. Sen onun annesi değil sevdiği (!) kadınsın güya lütfen ayrıl kendin için. Sinir oldum okurken ! Yapma gerek yok !
Sen kendine değer vermiyorsun o adam nasıl versin ki. İstemiyormuşsun zaten yol ver gitsin. Hayır demeye başladığında daha da mutlu olacaksın bak gör
Offfff kendine nasıl yedirebiliyor bu durumu resmen para karşılığında seninle vakit geçiriyor
Kiralık sevgili gibi oldu
baştada mükemmel değilse ne diye 2 sene sevgili oldun. kendi düşen ağlamaz. ayrıl o zaman
bir erkegin calisip evi gecindirme cabasinin olmasi onemli bi dusun derim
Koy popon gitsin parasız adam boş adam işçilik nedir ya kendi isininkursun limon satsın yinede işçi olmasın
Eğer bir ilişkide Aşkan ve o gungu bulusmanizin değerini bilmeyip buluşmada harcadigin parayı dusunuyorsan o aşk orada botmistir
Neden kendine eziyet ediyorsun bak ne kadar dertlisinki buraya yazmisin
Ne demisler bana faydasi olmayan hatiranin hikayesini :)
Ayrıl gerçekten şimdi bile böleyse ilerde sana yük olacak sevdiğin için zor biliyorum ama ayrılık msjını at
Kusura bakma ama kullanılıyorsun net. Ben asla partnerime hesap ödetmem
Keşke o da böyle olsa gerçi parası olunca ödüyor en lüks şeyleri yapıyoruz ama ne biliyim
Çalışacak iş bulacak böyle rahat olmayacak
Ben en pahallı hediyeler alırım onlara
Bu hafta işe başlıyor
Bu ilişki biter zorluyorsun zorlama ilişkin olsun diye Ayrıcalıklar sorularım olacak gizlisin nasıl yapalım
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz ne dersin
Paranı yiyor... çok safsin
İçimi rahatlattın 😂
Bu kadar ezikmisinki
Önceden değildim aşırı özgüvenli kendini beğenmiş burnum düşse almaz biriydim ki artık ondan eser kalmadı
Ben Bu hallere düşecek kız mıydın ne hale gelirsin farkında mısın Çok yazık gerçekten
Bunu görüyorum ama düzelticek gücüm kalmadı
Sana birinin el uzatması gerekiyor değilse Sen batacaksın..
Hiç arkadaşım kalmadı yanımda durucak kimse yok
İstersen yardımcı olabilirim ama
Hemen ayril ucuncu gun unutursun emin ol. Su an aliskanlik olmuş sadece
Dude erkek hep ödüyor ya kimse kafayı yemiyo :D çocuk kaliteli çocukmuş
Sevgilinin mesleği yok mu? Eğer mesleği yoksa zaten bu ilişki yürümez.
Oda ev işlerini yapsın o zaman 😂 madem işe gitmiyor
Buna benzer durumu yaşamıştım konuşmak isistiyorsan konuşalım
şu tipler bile seviliyor yemin ediyorum kafayı yicem a... koyim kendimi öldürücem ya
Yapma kendine bunu :(
Çok haklısın knka ya
Daha sevgili durumunda böyle sorumsuz senden para yiyorsa evlenince daha beter olur direkt ayrıl.
Çalışmıyor?
Zorla çalışmaya
Kölelik kapatalı kaç yıl oldu biliyon mu de
Ya kafayı yicem nekadar züğürt varsa bizi buluyor offf hemen hayatından def etttt asko
Züğürtlük değil bu manüplasyon
Haklısın beyefendi
Ayrıl yavrum sende seni sevmiyor böyle pislikler parası için menfaat için seviyor
Bu ilişki için artık bitmesi gereken bi ilişki emin ol daha iyi olacaksın 1 ay sonra takılıp kalma bu kadar bir sürü vizyonlu daha iyi erkek var sen kaç yaşındasın
Kerizliyor seni. Onun için sen taksiye binmiş bir Alamancısın
Sen niye bu kadar iyi niyetlisin
Keşke ben de kötü olabilsem
Bak ben de iyi bir insanım vicdanlı bir insanım ama artık insanlar çok zarar vermeye başladı bizlere
Evet nasıl kötü olunur diğerleri nasıl yapabiliyor
Bununla ilgili ders almamız lazım
Net
Ben biraz öğrendim sana öğretebilirim
Herkes hak ettiğini Yaşar
Ben neden yaşayamıyorum 🤷♀️
Hak ettiğin vurur belki
*budur
İşsiz olup nasıl sevgili yapmış o da büyük başarı
Tanıştığımızda çalışıyordu
Yine de biraz cabalamasi lazım hazıra alisirsa sıkıntı
😂😂😂😂
Sen hala bunla birlikte misin
Ehhh biraz evet biraz hayır
Artık tek kuruş yollama yolladıklarını da iste
İstemedim mi sanıyorsun? Olunca vericem diyip duruyor sadece sonra da sen böylesin işte böyle bi insansın oluyor sanki ben hayır kurumuyum
Daha tek kuruş yollama isterse yolladığımı verince veririm de, o utanmıyorsa sen neden utanıyorsun
Utandığımdan değilde ne biliyim sonra yine ben suçlu çıkıyorum
Çık
Ayrılsada bi sülükten kurtulursun
Ne diyim zaman
Eklesene
Burdan
Daha anlamak için ne yaşaman gerek?
İnsan aşık olunca kör oluyor sanırım
Şu doğru ya da sahte fark etmeksizin sevgiler kökten kazınsada herkes rahat bir nefes alsa
Ayrıl rahatsızsan
Bence terketmelısın hemennnnn
Bu kadar rahatsiz oluyorsan ödeme
Ayrıl ve kurtul
abla kurtar kendini
Bulmuş senin gibi malı tabi
Dolandırılmışsın haberin yok 😄
Vur tekmeyi @s@lak
Seni kullanıyor maalesef...
Senin paranı yiyor
Senden bir tanede bana lazım
Gerke yok hayatinda olmasina ozman
Nereye kadar ödeceğin
Seni maddi manevi sömürüyor gibime geldi
Evlenirsen dr sen çalışırsın o evin hanımı olur
S*iktiri çek. Asalak gibi yapışmış kanını emiyor
Afedersin de sen bunun bokunda boncuk mu buldun
İyiymiş bu😂
Bu ne ki daha neler var neler bir bilsen