Sevgilimin parası yok, hep evde buluşuyoruz. Çok bıktım, ne yapayım?

Sevgilimle 4 senedir sevgiliyiz ama hep evde buluşuyoruz evde yakın değil nerdeyse günde gidiş geliş toplam 5 saat gidiyorum. Param yok diye söylüyor ama hep dile getiriyorum dışarı çıkalım diye. Bende öğrenciyim pek para almıyorum alsam ben herşeyi ödicem. Bu durum cidden canımı sıkıyor. İşe de gitmiyor çalışmıyor akşama kadar evde ilişkideki tüm fedakarlıkları ben yapıyorum hep ben gidiyorum ve bu durum baya canımı sıkıyor. En son 6 ay önce dışarı çıkmışız. En azından bi insanın parası olmasa bile 1-2 ayda bir dışarı çıkar gezdirir eder. Beni sevdiğini biliyorum ama çok bıktım napmalıyım? Dile getirince param yok diyor ve üzülüyor

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım arkadaşlar teşekkürler
Sevgilimin parası yok, hep evde buluşuyoruz. Çok bıktım, ne yapayım?
Cevapla