Sevgilimle 4 senedir sevgiliyiz ama hep evde buluşuyoruz evde yakın değil nerdeyse günde gidiş geliş toplam 5 saat gidiyorum. Param yok diye söylüyor ama hep dile getiriyorum dışarı çıkalım diye. Bende öğrenciyim pek para almıyorum alsam ben herşeyi ödicem. Bu durum cidden canımı sıkıyor. İşe de gitmiyor çalışmıyor akşama kadar evde ilişkideki tüm fedakarlıkları ben yapıyorum hep ben gidiyorum ve bu durum baya canımı sıkıyor. En son 6 ay önce dışarı çıkmışız. En azından bi insanın parası olmasa bile 1-2 ayda bir dışarı çıkar gezdirir eder. Beni sevdiğini biliyorum ama çok bıktım napmalıyım? Dile getirince param yok diyor ve üzülüyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım arkadaşlar teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer