Yaratıcı fikirlere ihtiyacım var siz olsanız ne yapardınız?


Hazır 15 Temmuz. Polisi arayıp "eşimin cüzdanında F serisi 1 dolar ve telefonunda da bylock uygulaması var. Can güvenliğimden endişe ediyorum, eğer bunları gördüğümü öğrenirse beni öldürebilir. Lütfen yardım edin." diye şikayet edebilirsin
😈😈😈 çok etkileyici
Ahahah 😄
Kaynanasını çağır :D
Hmm fena fikir değil ama ailelere yansıtmak istemem
çiçek yollamak lazım
Yemeğe götürülmeyi tercih ederim😇
Iskender veya büryan olsun
İskender🤤
Cevap
9Cevap
Hemen hael ile konuşurdum =) ya da bir dahaki akşam yemeğini onun hazırlamasını isterdim :)
Ne yemek yapacaksın bana bakim?🤤
:) sen nasıl erkeksin başkasına sinirleniyon bana bağırıyon de senin gibi erkek olmaz de
Şimdi o kadar da ağır konuşmamak lazım😅 malum hayat arkadaşı falan
Huyunu sen biliyon aklından ne geciyoo
Çok eski bir soru konuyu bile unuttum ben hallettik yani
Ev mülkmu kira
İsteğini kabart yalvart. Daha büyük ceza olmaz erkek için 😂
Bir erkeğe en kötü eziyet heralde onu kaldırıp öyle bırakmak olur, sen de bunu yapabilirsin ama sonrasında yaşanacakları da göze almalısın 😅
Hemen intikam diyosun
Ne diyim
Sen bilirsin
Peki
sen buradaki ger! zekalıları dinleme bence. intikam falan almana gerek yok biraz hoşgörü...
Hoşgörü yapa yapa tepemize s”çtı herif sen ne diyorsun
ne gibi mesela.
enişte bitmiş okeye dönüyor haberi yok 🤣
😂😂
tek parça halinde sağlam duruyor mu
Geçen gün 101 de ortağımdı😂
geçen seneki olaydan sonra bu kadığı atsam mı hayatım, 🤣
Kelepçele işte bilirsin işini
Sende başka şeye sinirlenip ona patla
Ağzına et
🥳🥳 beklenen cevaplardan biriydi teşekkürler
Evi terk et
Nereye gideyim ki. Ayrıca gitmesi gereken ben miyim?
yatak ayır
✅✅
Vermeyerek öcünü al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?