Eşim bana karşı çok cimri ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 3 yildir evliyim. 9 aylik bebegimiz var. Eşim bana karsi evliligimizin basindan beri cok cimridir. Malum cocugum oldu calisamiyorum Şu an ev hanimiyim. Ve esime muhtac durumdayim. Esim primle birlikte 5 6 bine yakin maas aliyor. Kirada degiliz ev babasinin. Kredi karti borcunu zar zor yalvar yakar anca oduyor. Onlada kendime ait hicbisey almiyorum. Ya cocuga ya evin ihtiyacini goruyorum. 300 liranin ustunde olan borclarimi odemiyor. Ama hayat pahali yetmiyor. Ve de 2 ayda bir 50 100 lira harclik zor veriyor. O da yine benim istememle istemesem hic vermeyecek. Kendi sadece evin demirbas eksiklerini aliyor isten gelirken. Markete ciksak burnumdan getiriyor. Ne almak istesem laf ediyor zorla aldirtiyorum. Kendi sahsima ait hicbirsey alip yapamiyorum. Ayda yilda bir verdigi para da zaten bir yere giderken gelirken yol parasina anca yetiyor. Sonrasinda evde de dort dortluk ev hanimi olmami istiyor ama bisey desem beni haksiz buluyor kendine herseyi hak goruyor. Napacagim bu sekilde ömür gecermi ki? Benimle ayni durumda olanlar varmi? Bu durumu nasil duzeltebilirim?
Eşim bana karşı çok cimri ne yapmalıyım?
Cevapla