38 yaşındayım, artık hayatıma alacağım kişiyle yaşlanmak istiyorum. Bu düşüncem kötü mü?

38 yaşındayım ve artık hayatımın ilişki açısından düzene girmesini istiyorum. Sevmek, sevilmek, saygı duymak, saygı görmek ve o kişi ile hayatımı bitirmek istiyorum. Çok şey mi istiyorum hayattan. Ayrıca nasıl bulacağım o kişiyi. Yardımlarınıza çok ihtiyacım var.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada çok soran olduğu için söylüyorum. Ankara 'da yaşıyorum. Not: Boyum 175 boyuma göre birini bulmakta da sıkıntı çekiyorum sebebi o da olabilir mi acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmayı unuttuğum detaylar var. Başımdan 20li yaşlarda yaklaşık 3 yıl süren bir evlilik ve 7 yıllık sevgililik sonrası nişan ve en sonunda ölümle son bulan 2 birlikteliğim oldu.
38 yaşındayım, artık hayatıma alacağım kişiyle yaşlanmak istiyorum. Bu düşüncem kötü mü?
Cevapla