33 yaşındayım, beni yoran ilişkim var. Yaşımdan ötürü katlanmakla doğru mu yapıyorum?

1 ay sonra 33 olacağım hayatımda biri var ama beni fazlasıyla yoran tek taraflı çabanın olduğu bana karşı kaybedecek bir şeyi yokmuş gibi davranan biri.. eskiden olsa arkama bakmadan giderdim ama şimdi sanki yaşımdan ötürü seçeneksiz hissediyorum bu yüzden katlanıyorum.. napacağımı bilemiyorum ama

Güncellemeler
1 yıl
Bugün aradı ve artık olmadığını yürümediğini ve beni sevmediğini istemediğini söyledi ben direttim yine çözümcül yaklaştım ama netti benden nefret et sevme isteme beni yeter bak yoluna Allah'a emanet ol uzatma dedi
Yani bitti 💔
33 yaşındayım, beni yoran ilişkim var. Yaşımdan ötürü katlanmakla doğru mu yapıyorum?
Cevapla