1.5 yıllık ilişkim bitmek üzere. 25 yaşındayım ve kendimi çok yaşlı hissediyorum?

Sevgilim 1.5 yıl sonunda ona evlenmeden önce istediği şeyi vermediğim için benden ayrılmak istediğini söyledi. Şimdi değil ama ileride vermezsen ayrılabiliriz dedi. Benimle evlenmek istemediğini, henüz bana güvenmediğini söyledi. Bu yüzden ayrılacağız gibi duruyor. Bense kendimi yeniden bir ilişkiye başlamak ve evlenmek için yaşlı hissediyorum. O benim en güzel 2 yılımı aldı, şimdiyse beni atıyor. Nasıl gelirim bunun üstesinden? Yurt dışında yaşıyorum, burada ne ailem be arkadaşlarım var, çok yalnızım. Yabancı sevgilim tek dünyamdı. Şimdi ne yaparım hiç bilmiyorum...

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca bakire olduğuma da inanmıyor. 25 yaşındasın nasıl hiç deneyimin olmadı diye irdeleyip duruyor. Benim değerlerimi hiçe sayıyor, beni olmadığım bir kız gibi görüyor...
1.5 yıllık ilişkim bitmek üzere. 25 yaşındayım ve kendimi çok yaşlı hissediyorum?
Cevapla