1.5 yıllık ilişkim bitti. Şimdi 25 yaşındayım. Yeniden ilişkiye başlamak, evlenmek için çok yaşlı mıyım?

Erkek arkadaşım 28 yaşındaydı ve bana hep yaşlı olduğumu söylüyordu, artık 25'sin 20 değilsin diye. Normalde 25'ten daha genç gösteriyorum ama şimdi ilişkim bitince kendimi benim yaşımdaki erkekler tarafından tercih edilmek için çok yaşlı hissediyorum. Evlenmek için çok geç kalmış gibi hissediyorum. Arkadaşlarımın 2,3 yaşında çocukları var ama ben daha evlenmedim bile. 1.5 yılımı da evlilik istemeyen biri için ziyan ettim. Depresyondayım... Siz ne düşünüyorsunuz?

1.5 yıllık ilişkim bitti. Şimdi 25 yaşındayım. Yeniden ilişkiye başlamak, evlenmek için çok yaşlı mıyım?
Cevapla