"Konuşmayalım, sana aşık olmaktan korkuyorum" dedi. Aşk korkulacak bir şey mi?

Neye uğradığımı şaşırdım niye korkuyorsun dedim aşık olmak bana ters ben aşık olmam olmamam gerekiyo benim kişiliğim bu değil ama sen bana bişiler yapıyorsun dedi konuşmayalım dedi ne yapayım?

"Konuşmayalım, sana aşık olmaktan korkuyorum" dedi. Aşk korkulacak bir şey mi?
Cevapla