Fobisini yenmeye yardımcı olabiliriz mesela
Asıl soru biri size böyle dese ne tepki verirsiniz ve düşünürsünüz?
Röportaj sorusu gibi
Asıl soru biri size böyle dese ne tepki verirsiniz ve düşünürsünüz?
Röportaj sorusu gibi
Öhöm öhöm şimdi efenim, bunu diyen kisi muhtemelen ego yapıyordur. Sevilmek güzel bir duygudur bunun fobisi olmaz.. dolayısıyla onun dedikleri asparagastır ottur çimendir..
ağzına tuvalet terligiyle vurulasi mıdır shhaha
İyi aşık olmayız a... m.. k derim
sonunu sevdim
thank you..
Yol veririm o nedir ergen kafası. Ülkece zaten herkes dengesiz bir de aşkda dengesizini istemem
değmez o kendi korkularına hapsolup hücresinde mutluluğu bulmuştur ona ne yapsak kar etmez
Cevap
8Cevap
Kork tabi aşk bu ota da konar boka da diye büyük konuşabilirsin 😂
Senin ona nasıl baktığınla ilgili bir durum bu aslında
Mesela hiç öyle bir şey yoksa aklında
Gereksiz kuruntu yapıyorsun da diyebilirsin 😊
cümleyle dalga geçmek için sordum soruyu ahahaha
Haaaa 🙄
Piki 😁
böyle bir korkusu olan birisine ben yaklaşmam
aşk cesaret işidir zira..
Böhhh diye korkutmalısın böyle tepeden tepeden laf eden tipleri nedense hiç sevemiyorum
ahshahaha aynen bence de çok kazmakurek bir cümle ve anlamsız
yeni moda olsa gerek
Kazma kürekle dalacaksın gereksiz ego kasana hayırda yani sen kimsin ya bana aşık olmandan korkuyorum bak bak haspam😂😂😁
Bağlanma problemi olan birisi diye düşünürüm birisi böyle söylese.
yanağından makas alıp kıçına tekme atılası bir durumdur.
seni kullanmaya çalışıyor.
genel bir soru ironi
hadi oradan b. k derim
Korkunun ecele faudası yok derler
Olma
Saçmalamayın
Sev ama acı. Sakın üzmə. Aşk acısı kötü olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar