İstanbul'da pahalı bi semtte yasıyor, oradan kiralamak vs çok pahalı, her gün değil de 3 günde 1 falan buluşablrz, bu uzak mesafe oluyomuş ona göre.
Nasıl ikna edilir?
İstanbul'da pahalı bi semtte yasıyor, oradan kiralamak vs çok pahalı, her gün değil de 3 günde 1 falan buluşablrz, bu uzak mesafe oluyomuş ona göre.
Nasıl ikna edilir?
Uzak mesafe değil bu, üç günde bir görüşme şansınız var. Her zaman senin gideceğini söyle maddi yönden de iyiysen kendin kalacak bir yer bulacağını söyle.
İstanbul'da bi semtte yaşıyo, aynı semt değilse hergün görüşme imkanı olmaz bu da uzak mesafe
Ben istediğim an yanımda olabilmeli diyor.
Nasıl düşünce bu anlamadım, mantıklı mı..
Saçma bir düşünce, ne yapalım yanına mı taşınayım deseydin.
Öyle demek istiyor galiba. Uzak mesafe asla olmaz diyor ama görüntülü 3 4 saat konuştuğumuz oldu iki kez (1, 1.5 hafta önce tanıştık)
Çok mesajlaşmıyoruz, telefondan çocuk gibi , yapmacık geliyor diyor
İkna etmek boşuna, birine karşı beklenti içerisinde olup düz ve değişimsiz düşüncede olanlardan uzak durmak daha mantıklı olur. Gerçek sevgi bütün imkansız gördüğü kaleleri yıkar ve kısıtlaştırmak yerine özgürleştirir. Seçimini değiştirmeni tavsiye ediyorum, işin içine beklenti sokmayacak birini bulursan inan bana çok mutlu olacaksın
Çok begendim kardeşim ya
Bn kolay begenen biri değilim:(
Eminsen bir dene ama bence çok yorulursun. Gerçek sevgi maddeye dayalı değildir, kabule dayalıdır. Birlik beraberlik vardır. Hem uzak mesafe ilişkisi de normal bir ilişki, sadece modeli farklı. Gerçekten seven, “olsun ben her türlü ilişkiyi yaşarım, yeterki o yanımda olsun” der. Yanında olmasına gerek yoktur
Bn de senin gibi düşünüyorum
Bi yüzyüze görüp konuşayım daha netleşir diyorum
Ağırlığımı da koymam gerek
Sağolasın
Cevap
2Cevap
Aynı şehir ise nasıl uzak mesafe oluyor 🤣 bu da yeni mi çıktı, iki yaka uzak mesafe sayılmaz
Güya her gün buluşmak istermiş..
Her gün mü 😅 çok vakfı var demekki
Çok vakti*
Valla bn de anlamadım, her gün çıkmaya para dayandırmak da mesele değil mi
Sadece iki kahve içsen bile 150tl falan , ev kirası 12 15binden asagı yok:)
Bence kız arkadaşın uzak mesafenin ne demek oldugunu bilmiyor
Henüz kız arkadaşım değil, arayı yapmaya çalışıyorm ama telefonda mesajlaşmak vs çocuk gibi geliyor o yüzden yanımda olmalısın böyle sevmiyorum yapmacık diyor
İkna edilmez. Bende öyle ödüşünüyorum. İnsan yanında görmek istiyor. Uzaktan ilişki sadece kendini oyalamak ve kandırmaktır..
Uzaktan görüşme algılanmaması için sence ne sıklıkla görüşülmeli?
Bence direkt evlen hergün görmek istiyo işte
İki kez görüntülü konuştuk reel buluşmadık hiç
Bana telefonda konuşmayı mesajlaşmayı çocukça buldugunu söylüyor
Napıcagımı bilmiyorum nasıl tavlıcam
Niye tavlamak istiyorsun seviyo musun gerçekten yoksa arayışta mısın
Arayış değil ben öylr bi adam değilim
Beğenmiştim tanımak istiyorum
Görüntülü konuşunca da hoşuma gitti
Tanıyıp ilerlemek istiyorum ysni amacım ciddi eğer olursa tabi
Sevme değil tanımıyorum henüz
Ama hoşlandım beğendim
Yanına gidicem senin için grlicrm diyorum
Bana göre ayarlama işini sen geldiğindr belki işim çıkıp başka şehirde olablrm vs diyor
İşine göre ayarla o an ben de burdaysam müsaitsem buluşurum diyor
Kibarlık mı yapıyor odunluk mu
Bana göre ayarlama vs dedi ama uygunsam buluşurum diyor
Sizin iş biraz zor. Kafası rahat olsun istiyo yük istemiyo seni de mahcup etmek istemiyodur.
Ama bi insan tanımak istemeyecegi biriylr görüntülü 4 saat konuşur mu
Biz konuştuk ve gayet güzeldi
Benle tiyatro vs gelir msn önyargılı msn vs diyr sormuştu mesela
Lütfen cevap verir msn ben bu işlerden pek anlamıyorum bi de hoşlanınca baya duygusallaşıyorum
Telefonda konuşmak, mesajlaşmak çocukça demiş. Yani onun için önemli bir şey değil mesajlaşmak vs mesajlaşarak bir insanı tanıyamayacağını çok iyi biliyor. Görüntülü de dahil. Ve evet konuşur yine de çabaladım diyebilmek için.
Yine de çabaladım demesine gerek yok ki
Direkt arama sorma diyebilir
Belki bi yolunu bulursun diye bekliyo olabilir?
Neyin yolunu bulurum
Onu ikna etmenin mi
Evet
Yani ya ikna ya da kızın istediği gibi hergün buluşmak vs
İst avrupa yakasına mı taşınıyım:)
Kız çalışıyor mu okuyor mu napıyo
Çalışıyor
Tek yaşıyomuş orada
Siz önce bi reelde görüşün önce zamanla belki kız sorun etmez 3 günde 1 buluşmayı
Aynen yanına gidip inşallah tavlarım kızı ya
3 gunde 1 az mi? Kiz sikintili knk kac
Bnce çok bile
Kendisi para yiyici uzak dur
Ama aracı tanıştırdı ailesi vs iyiymiş.
Durumu iyi, paracı değil gibi
Kardeş durumu iyi olan iyimdurumda. erkek ister
Belki denkimdir ya da bnden biraz iyi olablr tam bilmiyorum
Seni deniyo işte comertmisin elin açık mi ve maddi gücün var mı
Onu bnmle tanıştırmaya aracı olan bahsetmiştir ama, o konuda denemiyordur gibi geliyor
Değişik bi durum
ikna edemezsin yanina taşin
Orası pahalı
Ozman ayril
Birleimedik ki henüz
tamam
Peki
Üç günde bir buluşmak uzaksa vay haline shsj
Kavusmayinca aşk olur de ona
Ne diyeceğimi bilmiyorum
Seviyorsa bekler be çok zorlama
Yeni tanışıypruz sevmesi için erken hacım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?