Bir kızı çok seviyorum ama ondan uzak duruyorum haksız mıyım?

Aşk karın doyurmuyor maddi durumumu toplayana dek ondan uzak durmaya kendimi toplayana kadar ondan uzak durmaya karar verdim çünkü hayatımda bir kadın olduğu sürece en ileri gideceğim yere gidemem arkadaşımsa bana kızıyor madem kızı seviyon yazsana adımını at artık diye yarın bir gün sevgilisi olursa bir daha sana ne kadar yazarsan yaz geri gelmez diye napıcağımı bilemedim sevsen mücadele edersin diyor bende edicem zaten biraz zamana ihtiyacım var diyorum oda o kız senin keyfini mi beklesin diyor

Bir kızı çok seviyorum ama ondan uzak duruyorum haksız mıyım?
Cevapla