Nişanlımla whatsap durumumuza baş harflerimizi koymuştuk kavga etdik ikimizde silmiştik şimdi ben yazdı onada söyledim yapmadı?

Hep yani durumunda niye yazmıyorsun dedim erkeğe bu yakışır dedi yazmadı. Bende sen yazmıyorsan bende dediğin gibi yapmam saat 4 de çevrimçi olurum görürsünnn. Bende silmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceeel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Nişanlımla whatsap durumumuza baş harflerimizi koymuştuk kavga etdik ikimizde silmiştik şimdi ben yazdı onada söyledim yapmadı?
Cevapla