Sevgilim beni hiç aramıyor. İlgisizliği sevgi eksikliğinden olabilir mi?

Sabah görüştük ve sonra arkadaşlarım geldi müsait değilim dedi 14.00dan beri mesaj atmadi az önce atmış napiyosun diye cevap verdim yine aynısını yazmış arkadaşlarım geldi müsait değilim diye. Yani insan aralıksız 7 saat boyunca arkadaşlarıyla olsa bile iki dakika boşluk yakalayıp sesini duymak için kız arkadaşını aramaz mi merak etmez mi üstelik calismadigimiz günümüz. Yalnız kalınca arar ama. Bu erkeklerin genel bir sorunu mu? Valla anlamlandiramiyorum.
Sevgilim beni hiç aramıyor. İlgisizliği sevgi eksikliğinden olabilir mi?
Cevapla