Sevgilime tüm hayatımı yalan söyledim ve ayrıldık ne yapmalıyım?

Sevgilimle 1 seneye yakın beraberdik ve ben tüm hayatımı yalan söyledim okuduğum okuldan gittiğim kursa kadar her şey yalandı sürekli yalan söyleyen biriyim kendimle alakalı sanırım kendimi tam olarak yeterli görmüyorum ve bu yola başvuruyorum onu çok seviyorum sevgim yalan değildi ama o her şeyi öğrenmiş araştırmış ve bitirdi hala bana aşık biliyorum ama geri dönmez zaten bende yüzüne bakamam artık keşke böyle yapmasaydım ama herkese yalan söylüyğrım hayatımla ilgili bu durumu aşmak istiyorum bu bana bir ders oldu okula bile gitmiyorum normalde ama söyledim eksik hissettim galiba kendimi o da bana bunlar mı benim seni sevmeme sebep oldu dedi cezasını çekmen gerekiyor dedi hala bana aşık biliyorum ama bir daha bir araya gelemeyiz onu da çok üzdüm ne yapacağım bilmiyorum ilk defa aşık oldum nasıl unutacağım bir yol gösterin bana

Sevgilime tüm hayatımı yalan söyledim ve ayrıldık ne yapmalıyım?
Cevapla