Desteğinize ihtiyacım var. Evliliğim çok kötü gidiyor, ne yapmalıyım?

Bir buçuk senedir evliyim eşim son iki haftadır asla calismiyor ve yiyecek bir ekmeğe bile muhtaç kaldık. Ne çocuk yapmak istiyo ne bı ilişki içerisindeyiz. Babamın boş dairesinde yaşıyoruz fazla bı kira vermiyoruz. Eşim aşırı kıskanç olduğu için ve bugüne kadar çalıştığım günlerde işten soguttugu icin ben çalışmıyorum. Ben ne yapsam bilmiyorum
Desteğinize ihtiyacım var. Evliliğim çok kötü gidiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla