Evliliğim çok kötü ilerliyor, bir gence gönlümü kaptırdım. Ne yapacağım?

37 yaşındayım ve 12 yıllık evliyim. Eşimle severek evlendim ve mutlu bir evliliğimiz vardı ama son 3 yıldır ne o eskisi gibi ne de ben. Gözünü para hırsı bürüdü bizi unuttu. Evli olmamıza rağmen 2-3 gün hatta 1 hafta görüşmediğimiz zamanlar oluyor...

Geçen sene birisiyle tanıştım, çok toy daha 23 yaşında çok da heyecanlı. Aramızda birşeyler oldu ve halen devam ediyor. Birbirimize aşık olduk resmen ama imkansız gibi yani.

Ne yapmalıyım bu durumda?
Evliliğim çok kötü ilerliyor, bir gence gönlümü kaptırdım. Ne yapacağım?
Cevapla