37 yaşındayım ve 12 yıllık evliyim. Eşimle severek evlendim ve mutlu bir evliliğimiz vardı ama son 3 yıldır ne o eskisi gibi ne de ben. Gözünü para hırsı bürüdü bizi unuttu. Evli olmamıza rağmen 2-3 gün hatta 1 hafta görüşmediğimiz zamanlar oluyor...
Geçen sene birisiyle tanıştım, çok toy daha 23 yaşında çok da heyecanlı. Aramızda birşeyler oldu ve halen devam ediyor. Birbirimize aşık olduk resmen ama imkansız gibi yani.
Ne yapmalıyım bu durumda?
Geçen sene birisiyle tanıştım, çok toy daha 23 yaşında çok da heyecanlı. Aramızda birşeyler oldu ve halen devam ediyor. Birbirimize aşık olduk resmen ama imkansız gibi yani.
Ne yapmalıyım bu durumda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer