Hayatını daha çok yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?

Hayatını daha çok yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?

Geçmişe dönüp baktığın zaman hayatının büyük çoğunluğunu yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?

Yalnızlık benim göbek adım..
Ben aşk insanıyım, yalnızlık bana göre değil..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hayatını daha çok yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?
Cevapla