
Geçmişe dönüp baktığın zaman hayatının büyük çoğunluğunu yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?
Yalnızlık benim göbek adım..
Ben aşk insanıyım, yalnızlık bana göre değil..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Geçmişe dönüp baktığın zaman hayatının büyük çoğunluğunu yalnız mı yoksa ilişki içerisinde mi geçirdin?
Çok yalnız geçirmiş sayılmam, ilişki içerisinde geçirdim desem bu daha uygun bir tabir olur diye düşünüyorum. Her ne kadar farklı farklı ilişkilerin bazılarında gel git yaşamış olsam da. İlk ilişkimi hatırladım da masum bir ilişkiydi. “Mstar” isimli dans etmeli oyunda tanışıp sevgili olmuştum 😃 iki aya yakın sürmüştü, sonra oyunu bıraktığım için doğal olarak ayrılmıştık
Biraz daha sürerse tam bir dinozor olacağım.
Hep yanlızdım. Konuştum bir kaç kişiyle ama şimdikilerin dediği usulde flörtten öteye ya da saçmalıktan öteye geçmedi. Ama düşünüyorum da, annemle babamdan başka kimseden mesul değilim. Onlardan başkasını düşünmek zorunda değilim. Güzel bir duygu bu. Ömrüm varsa tek kalıcam ama napayım. Ben denedim. Bir çok kez
Yalnızlık kadar güzel bir şey olamayacağını deneyimledim diyebilirim.
Cevap
27Cevap
Daha çok yalnız geçirdim. Sayamıyacak kadar bir aşk hayatım olmadı. Çünkü birini sevdiysem bitse bile uzun süre hayatıma kimseyi almadım.
Yalnız, böylesi daha iyi kafa raad...
Her zaman yalnız geçirdim. ilişkim olmadı
Pek yalnız geçirmemiştim ama. Son aylarda yalnızım da diyemem ama kimseyle uzun süreli sohbetim ya da duygusal bağım yok. Daha çok iş odaklıyım.
Kendi ayaklarımın üzerinde geçirdim , aşk hiç bir zaman tek seçeneğim olmadı çünkü hep farklı hayaller peşinden koştum
Daha çok yanlız geçirdim yani her zaman birileri vardı çok fazla arkadaş ve tanıdık ama hiç bir zaman kalıcı kimse olmadı belkide bunu seviyorumdur.
yalnızdım ama yalnızlığımı bozan biri oldu ve sonra yalnızlık bende kaçtı ve yalnızlığımı alan kişide benden kaçtı :(
Ask kadiniyim ama nedense yanliz geçirmişimdir
Yalnız geçirdim. Yanlış insanlarla zaman kaybetmektense o süreyi kendimle geçirdim
İlişki bölümü daha uzundu, şimdi yalnızlık bölümünü uzatmaya çalışıyorum..
Yalnız geçirdiğim zaman dilimi daha uzun.. Keyifli günler..
Hayatımı daha çok yalnız geçirdim hatta hayatımı hep yalnız geçirdim..😄
Sürekli sevgilim olmadı aşırı yalnız da değildim
30 uma kadar yalnızdım pişman değilim sonrası meçhul
Ne hep yalnozdım ne de hep ilişkim vardı. Dengeseydi her şey
son 4 yıldır yalnızım ama ilişki adamıyım denebilir
16 yaşıma kadar yalnız geçirdim. d sonrası ise ilişki içerisinde.
yalnız geçirdim. çok sevdiğim biri vardı ama istemedi. ondan ayrıldık. umarım iyidir, hayatı yolunda gider.
22 yaşından sonra hep ilişki içersinde eoldum
hep yalnızım ama seviyorum bu halimi
Evliyim o yüzden ilişki içinde 😭
İlişkiler rüzgar gibi geçti yanlızlık baki kaldı !
Yarı yarıya diyebilirim
Yalnızlık benim lakabim
Yalnızlığın çaresini bulmamışlar mı
Büyük kısmını yalnız
Yanlızlık Allah'a mahsus.. 😀
hep yalnızdım ve de öyle gidecek
Hiç bir konuda yalnızlığı sevmem
yarı yarıya...
Yalnızlık benim yaşam biçimim🤷♀️
Yok maşallah varmış
Eksik yokmuş
16 yaşından beri yalnızlığa hasretim.
genelliyim.. sosyal insandım hala öyleyim.
Evliyim o yüzden giç yanlız kalmadım
Biz hep uzaktan izledik be kardeş
Yalnızlık bana göre değil
Hiç yalnız kalmadım.
Yalnız
İlişki içerisinde
Ömür boyu yalnızlık 👉👌
Yalzislik
Hiçbiri
Yalnızlık güzel ama olmuyor işte🤭
Yalnızlığı tercih ederim
Ortaya karışık zjsjs
Eşim hiç bir zaman yalnız bırakmadı
Hep yalnizim hic arkadasim yok
Yanlız
Kendi halimde
yanlız geçirdim daha dogrusu yalnızlığa itildim
Yanlız
Hep yalnız. Yalnızlık bile dost olur bana
Yalnızlık
aşk insanı değilim
Kendime yetiyorum
Yalnız.
yalnzlk tbiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?