Zaman geçsin biri olsun diye birliktelikler ilişkiler yaşadınız mı?

Bana saçma geliyor böyle durumlar insanın kendisine saygısı olmalı zaman geçsin illa biri olsun diye ilişki yaşayanlar basitlik olarak görüyorum

Zaman geçsin biri olsun diye birliktelikler ilişkiler yaşadınız mı?
Cevapla