Aşık olursunuz, sevdiğiniz sizi yarı yolda bırakır veya önünüze başka engeller çıkar, hiçbiri olmasa bile hayat o kişiyle birlikte olmanıza bir mani olur. Ve sonunda yalnız ve yarım kalırsınız. Yaşadığınız ilişkilerde daha çok yarım mı bırakıldınız, yoksa yarım mı bıraktınız...✔#Acid_Qeenn.🌺
Yaşadığınız ilişkiler boyunca daha çok yarım mı bırakıldınız, yoksa yarım mı bıraktınız?
Yaşadığım ilişkileri düşününce yarım bırakmak durumunda kaldıklarım daha fazla oldu.. Tabi ki ben de dolaylı yoldan yarım kaldım zamanında.. En kötüsünü yaşadım ihanete uğradım.. Yani şimdi tutup da yarım bırakmakla onu kıyas dahi yapmam.. Bana kalırsa ihanet etmektense yarım bırakmak çok daha makul.. Çünkü bazen yürümeyebilir, duygular bitebilir bu olağan bir durum.. Keyifli geceler..
Eğer gerçekten sevmişsem; hiçbir şekilde yarı yolda bırakmam. O, beni sevmese de kazanmak için elimden geleni yaparım, sonuna kadar savaşırım. Ama, insan bazen tükeniyor. Bu tükenme noktasına kadar savaşırım, zaten tükenmişsem yolun sonu gelmiştir. Bugüne kadar yaşadığım ilişkilere gelirsek; kimseyle gönül eğlendirmedim, az önce de dediğim gibi sevdiğim insanları kazanmak için sonuna kadar savaştım ve kimseyi yarı yolda bırakmadım. Ama, yarı yolda bırakıldığım oldu...
İkisi de oldu bazen ben bıraktım bazen beni bıraktılar hak ettiğimi yaşadım galiba ya ama şöyle de bir şey var ki bunlar benim tecrübelerim böyle kafama vura vura hiç kimseye güvenmemek gerektiğini hiç kimseyi sevmemek gerektiğini öğrendim.
Muhakkak herkesin başına ikisi de gelmiştir. Kimi zaman biz yoruluyor ve bitiriyoruz bazen de karşı taraf bırakmak istiyor. Sonuç itibariyle de yarım kalan hikayeler oluşmuş oluyor
3 kız arkadaşım oldu ilki aldattı ikinncisi terketti üçüncüsüyle de olduramadık. sorsan yarım kaldın mı diye hayır bunların hep tecrübe olduğuna karar vererekten doğru kişiye inandım hep ama insan durup düşündüğünde bazen her ne kadar takmasa da yarım kalmış hissediyor..