Güzellik algsina uymam için 175-180 boyunda olmam gerekiyormuş evet bu doğru manken ebadında olmam lazım.
Ama içimden diyorum ki yüz güzelliği ne güne... Demekki yüzümude beğenmiyor diye kafama takiyorum.
Fotoğraf çekiniyoruz fotoğraflarda daha guzell çıkıyorsun taniyamiyorum seni diyor.
Bir kaç kere terkettim ama yalvardı bana gitme diye sayfa sayfa WhatsAppta yazdı nezaman terketsem böyle yalvariyor.
Terketmemin sebebide beni beğenmediğini hissetmemdi hep defalarca.
Beni beğenmeyen erkek neden benimle evlilik hayalleri kuruyor benimle ilgili hiç masraftan kacinmiyor anlamadım.
Kendisinin fiziksel özellikleri 185 boyunda ama çok kilolu. ortalama bir tip.
Ben ise 150 boyundayım ona göre boyum fazlasıyla kısa ortalama bir tipim, ne çok güzel ne çok çirkin...
Aynaya bakinca ortalama görüyorum kendimi yüz olarak ve girdiğim ortamlardada dikkat çekiyorum.
Ama beyefendi beni dünyaca ünlü mankenlerle kiyasliyor.
6 buçuk aydır sevgiliyiz.
Başka alanlarda kendini gelistir diyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer