Sevgilim bana güzellik algısına uymuyorsun diyor nedemeliyim ona?

Güzellik algsina uymam için 175-180 boyunda olmam gerekiyormuş evet bu doğru manken ebadında olmam lazım.

Ama içimden diyorum ki yüz güzelliği ne güne... Demekki yüzümude beğenmiyor diye kafama takiyorum.

Fotoğraf çekiniyoruz fotoğraflarda daha guzell çıkıyorsun taniyamiyorum seni diyor.

Bir kaç kere terkettim ama yalvardı bana gitme diye sayfa sayfa WhatsAppta yazdı nezaman terketsem böyle yalvariyor.

Terketmemin sebebide beni beğenmediğini hissetmemdi hep defalarca.

Beni beğenmeyen erkek neden benimle evlilik hayalleri kuruyor benimle ilgili hiç masraftan kacinmiyor anlamadım.

Kendisinin fiziksel özellikleri 185 boyunda ama çok kilolu. ortalama bir tip.

Ben ise 150 boyundayım ona göre boyum fazlasıyla kısa ortalama bir tipim, ne çok güzel ne çok çirkin...

Aynaya bakinca ortalama görüyorum kendimi yüz olarak ve girdiğim ortamlardada dikkat çekiyorum.

Ama beyefendi beni dünyaca ünlü mankenlerle kiyasliyor.

6 buçuk aydır sevgiliyiz.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben uzulunce de özgüvenli ol herkes güzel olmak zorunda değil diyor..
Başka alanlarda kendini gelistir diyor.
Sevgilim bana güzellik algısına uymuyorsun diyor nedemeliyim ona?
Cevapla