Normal de çok güzel değilsin mi demek istiyor benmi yanlış anlıyorum ya?

Normal de çok güzel değilsin mi demek istiyor benmi yanlış anlıyorum ya?
Normal de çok güzel değilsin mi demek istiyor benmi yanlış anlıyorum ya?
Cevapla