Kız arkadaşım benden ayrılmak istiyor son zamanlarda neden böyle değişti birden?

kız arkadaşımla hep sorun yaşardık barışırdık ederdik. her zaman alttan alırdı. bazen sesimi yükseltirdim, saçma sapan şeylere çok tepki verirdim. ama her zaman orta yolu bulurdu.

kız arkadaşım ayrılmak istedi dün. sabah mesaj attım. sensiz yapamam seviyorum diye.

bana beni hala cok sevdiğini ama davranıslarıma tahammülü kalmadığını artık cünkü düzeleceğimize dair umudunun olmadığını söyledi.

başkası mı var dedim, senden ayrılmak istiyor olmam baskası olduğu anlamına gelmiyor dedi. senden ayrılmak isteme sebebim artık yapamıyorum bana bağırmana en kücük sey yüzünden bana kızmana dayanamıyorum. zaten okulda zorlanıyorum (bir üniversitede araştırma görevlisi), zaten yeteri kadar para alamıyorum geçinmeye yetmiyor, ev arıyorum bulamıyorum, ev arkadaşı arayan yerlere bakıyorum kadın ev arkadaşı isteyenler cok az. Ailem baskı yapıyor kimseyi beğenmiyor. Sen erkekle olmaz diye baskı yapıyorsun. Herkesin istediğini yapmaya calısıyorum. Maddi olarak zorlanıyorum. Ev bulamazsam ne yapacağım Şimdi bile bana bağırıyorsun üzerimdeki yükü almak yerine dert cıkarıyorsun dedi.

Kız arkadaşım benden ayrılmak istiyor son zamanlarda neden böyle değişti birden?
Cevapla