Sevgilimle tartışmalıydık bende o sinirle kız arkadaşıma anlatıp soğudum artık çocuk gibi ne oluyosa olsun çok toksik çok abartıyo soğudum cidden böyle bi ilişki istemiyorum çocuksu falan demiştim bunları telefonuma girip okumuş ve çok üzüldü çok sinirlendi ayrıldı benden heryerden engelledi ne yapmalıyım onu seviyorum o dediklerimin hepsi sinirle tartışma esnası falan söylenmiş sözlerdi çok sinirlenip kız arkadaşıma öyle yazmıştım hatta yazışmamda ben olgun birini istiyorum artık çocuk gibi ilişki benlik değil falan demiştim ama gerçekten sinirle yazmıştım üzülüp kırılmakta haklı ama gerçek düşüncelerim bunlar değildi sinirlenip söyledim ve yarım saat sonra ben onu seviyorum falan dedim arkadaşıma nası barışır benimle nasıl affettiririm 1 buçuk senedir sevgiliyiz. Heryerden engellemişti yanına gittim kaldırmasını rica ettim kaldırdı ama hayla istemediğini demişti bende 1 2 gün yazmıcam kafanı dinle demiştim affedermi sizce
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
e böyle biriyse niye hâlâ onlasın daha iyisini bulsana ya nr zorun var aşk böyle bi şey mi niye hayatı kendine zehir ediyon bitir rahatla 3 ay üzülürsün düzelirsin
Seviyorum bazen çocukluk yapıp her tartıştığımızda engelliyo uçak moduna falan alıyo ama yinede ben haksızım çünkü çocukluk yapıp arkadaşıma kötüledim bi sorun varsa arkadaşıma kötülememem gerekiyodu kırılmıştır
yoo iyi yapmışın bunu hak etmiş
değer verse engellemezdi
Kavgada arkadaslariniza neden ilişkinizi kotuluyorsunuz ki hiç olgunluk davranış değil.
Haklısınız bi sinirle arkadaşıma tartışmayı anlatıp kötüledim sinirim geçincede arkadaşıma ne kadar sinirlenip soğudumda desem ondan soğuyamam onu seviyorum demiştim
İlişkinizi anneniz dahil olsa anlatmayın. Biz ne kavgalar ediyoruz hep içimde yaşıyorum barisiriz sonuçta. O sinirle birine anlatmanın anlamı hiç hiç yok. Negatif enerjiler barındırır en yakininda olsa.
Çok haklısınız akıllandım artık zaten ve çok pişmanım çocukça hareket ettiğim için ve sadece birer cümlelik soğudum falanda dememiştim baya bişeyler yazmıştım çocukluğundan soğudum olgun biri değil olgun birini istiyorum çok toksik sürekli her tartışmada engellemeye başladı falan diyip arkadaşıma kötülemiştim umarım affeder akşam yazmayı düşünüyorum yine birde 2 gün önce iş yerine gitmiştim beni iş yerindeki arkadaşlarından kıskanmıştı beni kestiklerini söylemişti kıskandığına göre hayla seviyo olmalı bi şans var mı dersiniz
Bilemiyorum kırılmış belliki sen görsen o şekilde arkadaşına mesaj attığını napardin
Bi kaç gün konuşmak görüşmek istemezdim ama ayrılsamda biraz burnunu sürtmek için ayrılırdım eğer sürekli sinirle dediğini dile getiriyosa devamında arkadaşına sinirlenip desemde ondan soğuyamam onu hayla seviyorum diyosa inanırdım kırgın olurdum bi süre yine ama barışırdım
Erkekler kırıldı mı tam kırılıyor. Bende zamanında kirmistim hep içi buruk olduda zamanla geçti ama onların kırıklığı oldukça zor geçiyor.
Sizdemi aynı konudan kırmıştınız yoksa başka bişeydenmi umarım kırgın olsada affeder ve kendimi affettirme şansım olur
Normalde kırgın olunca üzülünce çevrimiçi son görülmesini falan kapatırdı dün çevrimiçisini açmış 1 saniye girip girip bana baktığını tahmin ediyorum geçen iş yerine gittiğimdede 1 kere gülümsedi bana ve iş yerindeki erkeklerden kıskandı beni kesiyolar diye çık kapıda bekle dedi hatta iş arkadaşından birisi sevgili olduğumuzu bilmiyodu sevgilime gidip sevgilisi yoksa ayarlasana demiş sevgilimde konuştuğu var demiş çıkınca işten bana kızdı erkekler seni kesiyo sevgilisi var mı falan dedi niye geliyosun işime dedi umarım ümit vardır ya kırgında olsa barışır inşallah
Oradakiler sevgili olduğunuzu bilmiyor mu
Hayır arkadaş biliyolar ben istemedim daha doğrusu bilmelerini
Seviyordur. Kırıldığı için şu an senle konuşmadığı için sevmiyor anlamını taşımıyor. Üstüne gitme aciklamani yap olgunca ve bir daha kavgalarimizi arkadaşlarına yansitmicagini belirt ve ona bırak. O zamanla zaten düzelir. Biraz naz yapar erkeklere göre hep biz haklı çıktığımız için onlar bir kere haklı konuma girdimi burnundan getiriyorlar. Yalvarma açıklama yap bırak. Birdaha da yazma ve arama. O zaten düşünür
Bana ilk gün görünce çok sinirlenmişti git istemiyorum bitti artık falan demişti bitti demişti sürekli 2 gün önce iş yerine gidince yine dedim ben diceğimi falan yaptı ama yine sinirliydi kırgındı yine dedimki 2 gün yazmıcam kafanı dinle yalnız kal yine istemiyorum dedi falanda sonra tamam diyip gitti ama bence beni silseydi tamamen bitirseydi kıskanmazdı veya arkadaşına konuştuğu var demezdi beni dikizledikleri kestikleri için sinirlenmezdi demek ki kırgın sadece zaman lazım bitirmemiş tamamen diye umuyorum
Haklısınız teşekkürler bu akşam ya da şimdi yazmayı düşünüyorum ama üzülmekten korkuyorum yine istemediğini dile getiricek diye
Kendi bilir. Sen acikladin vicdanın rahatladi tamam bitmiştir. İstemezse de keyfi bilir.
Dimi haklısınız kendimi açıkladım çokça ve gönlünü almak istediğimide belirttim gerisi ona kalmış
Aynen öyle daha fazla üstüne gitme. Konuyu açarsa da ben sana aciklamami yaptım dersin. Biryerden sonra kendi öz saygınizi kaybetmeyin.
Tamamdır çok saol çok teşekkür ederim cidden şu an yazıyım o zaman nasılsın diye 2 güne yazıcam demiştim çünkü arayada fazla soğukluk girip iyice uzaklaşmasın durumu nasıl barışma yanlısımı diye kontrol edicem son kez
Saçmalama yazma seven kişilerde uzaklaşma olmaz. Nasılsın diye sormana gerek yok. Sen özrünü dilemissin yeter bırak ona. Şunu yapmayın işte büyük hata
Tamam yazmıyım o zaman haklısın
Kim olsa ayrılır.
Haklısın ama sevgilimle kavga edince arkadaşıma sinirle yazmıştım soğudum falan diye sinirim geçince arkadaşıma yine seviyorum onu yinede ne kadar sinirle soğudum desemde aslında soğumuyorum demiştim barışma ihtimali var mı
Siniri geçip senle iletişim kurarsa bir ihtimal ha baktın hiçbir kıpırdama yok o zaman unut
Çok seviyorum onu cidden 2 gün önce yanına gittim iş yerine beni iş arkadaşlarından kıskandı falan beni süzdüklerini söyledi falan sonra engeli kaldırırmısın falan dedim ilk baş istemedi sonra kaldırdı tekrar diyince sonra gönlünü alıcam falan dedim boş ver istemiyorum dedi hayır öyle söyleme dedim bi kaç gün kafanı dinle yazmam dedim sonra yazmam lazım gönlünü almak istiyorum dedim çok sinirle tamam dedi ama tamam diyişinden yine istemediği belliydi bu akşam yazmayı düşünüyorum
Yaz ama siniri hâlâ geçmemiş gibi yani boşa kürek sallamış olacaksın
Gerçekten sinirle arkadaşıma demiştm soğudum sıkıldım çocuk gibi falan demiştim ama herkes sinirlenince arkadaşına bazen böyle demezmi sonrasında sinirim geçince arkadaşıma onu yinede seviyorum falan demiştim
İş yerine gittiğimde kıskanmıştı hayla seviyodur bence o zaman
Bana böyle yemin etmene gerek yok. Dua et siniri geçsin yoksa işin zor
Bilmiyorum siniri ne yapsam geçer ama gerçekten sinirle dediğimi sürekli dile getirmiştim arkadaşıma kötülemem evet çok kırıcı ve çocukça bi hareket üzgünüm çokça özürde diledim insanlar bazen aldatılmaları bile affediyo çocukça bi hata yaptım sadece arkadaşıma kötüleyerek affedermi sizce
Şey yapabilirsin vegan yoğurtlar var