Sevgilim son kavgamızda sıkıldım soğudum diyip ayrıldı?

diğer günü görüştük kavga ettik yine bir daha görüşmek istemedigini söyledi bir hafta oldu yazmadı aramadı sizce dönermi 3 yıldır birlikteydik daha oncede ayrılmıştık ayrıldığımızda bu tarz cümleler kuruyordu kafamda bitirdim istemiyorum seni vb şeyler ben hep arayıp ilişkimizi toparlamaya çalışıyordum bu sefer pek bişey yapmadım dönermi sizce ne diyorsunuz dönmesi icin ne yapmalıyım
Sevgilim son kavgamızda sıkıldım soğudum diyip ayrıldı?
Cevapla