Haklısın, çünkü sen hep haklısın
Haklısın, oralarda öyle bir adet yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne kadar biriktirdi de öyle fışkırtıp yolladı 😂
Yok böyle bir adetimiz yaa.. Karadenizli oldugu kıvrak zekasından belli ama karadeniz kızı bunu yer mi yemez 😀😂
Yemedi shhs
Evet haklısın tabi ki de. yani uzaylı bile olsa bunu yanlış anlardı zaten. fışkırtmak cinsellik ile ilgili olduğu için normaldir :D yine de tabi seven insan yanlış anlamaz diyeceğim ama cevap komik. engellemek doğru seçim.
Bir zamanlar bende fışkırtmalı teşekkür ediyordum. Bazıları fırlatarak ediyordu zevkler ve renkler tartışılmıyor. Ama sana demesi yanlış insan flörtüne daha nazik olmalı
Hahaha değil mi 😒
Hiç ya çok ayıp
Armudun iyisini sjjsdj
Afiyettooo
Rica şu emojiyi atmasan 😒 çok vıttırı vızık
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 😌
Belki ben haksızsın demek istiyorum seçenekler adil değil 😀😀
Hayır çok adil :D benim haksız olabilme ihtimalim mi var
Ben haksız çıkarsam, nefesim kesiliyor panik atak oluyom :D hsjdjs elim ayağım titriyor
Alışamam bebişim alışamam 🤤 böylesi daha çekici cazip
Ama sen alıştırmayı dene, bir temas halinde oluruz jdkdshd
Hıı süviiiş olsun :D seviş olsun gibi oldu djsj
Soğuma be dur 🔥 shsjjs
Ben sana daha neler atarım :D kalbin durur bsjdjs
İlk geçen neydi merak ettim 😃
Süviiiiş :D söylesene nazlanma hdjs
😒 içimdeki sevgi seline engel oluyorsun, olma
Mıy mıy mıy sitem ediyorsun, etme
Ne olursan ol yine gel djjde
Oy oy senin uykun mu geldi bakiim, daha bi nazlı mı oluyorsun sen o zaman, göz kapakların gözlerine ağır mı geliyor.. kııııyaamammm
Ulan deme bir daha aşırı çekici djskdjkajs 😂
İyi geceler bal 😘
Cevap
43Cevap
Karadenizliyim bizde öyle bir cümle yok. Arkadaşın sallamış yeni nesil böyle konuşuyor bu Karadenize has bir konuşma değil.
😂😂
Yer yér var bizum rizede
@Ahmetbüyükbaş ben o yerde değilim demek ki
Olmak zorunda değilsin @Hayatİstanbul77 her insanın yanşantı tarzı farklı gönül işindede aynı sen siddi düşünsen karşındaki gönül eğlendirir önemli olan hatatı güzel yaşamaktır
@Ahmetbüyükbaş sanırım yanlış anladın bende Rizeliyim ama hiç bu tarz konuşan birini duymadim.
@hayatistanbul77çok çzür dilerim başkasının cevanını sana yazdım ben rize ardeşenliyim bak hele kelimesini ardasaşlarımlardan kullanan var sana denk gelmemiştir kulağına kendini hemen rizeli değilmiş gibi görme ben bile bazen kullanıyorum lafım dinlenmediğinde
O nasıl bir cevaptır ya 😂 teşekkürlerimi sana furiyirum da diyebilirdi
Hiç sorma, sen nasıl karadenizlisin bilmiyor musun dedi bir de
Engelleme son düşünülecek şey. Önce bi neden bu tarz konuşmayı tercih ettiği sorulabilir gibi 🦉
Hayır olamaz :D
2 Karadenizli inatlaşması mı acaba 😃
Olabilir de olmayabilir de :D öyle bir söz duydun mu sen hiç
Sen dediysen vardır 😄
Ben demedim bana dedi :D ahah güya Karadeniz’de öyle diyorlarmış
Ben o lafı onun dediğini anlamamış olabilir miyim 😂
En son olabilir de olmayabilir de dedin ya onu diyorum sen dediysen vardır diye 😂
Karadenizi nereden bileyim ben daa 😂
Ahaha :D doğru dedin ben de bilmiyorum
😃😃
Haklı ve gıcıklı uyuz sinemalarda
Spoiler: Filmin sonunda Sosyetic psikopat manyak oluyor 20 flörtünün de boğazını k*sip İstanbul avcılar sahile atıyor 😂
djdjs seri katil miyim ben
imlası bozukmuş flörtünün senin gibi bi kadını okuyup anlayamamiss
imlasi bozuk erkekler her kadini okuyamaz😝
Tabii okuma yazması var mıydı o bile şüpheli 😅
Samsundayım öyle bişey duymadım. Adamı naparlar burada sen biliyomusun öyle bi lafa? Alakası yok keklemiş seni:)
Hıı engelledim djjd
😅😅
Karadenizli olan ben bunu ilk defa duyuyor tövbe estağfurullah
Ben de Karadenizliyim. Burada öyle bir cümle yok. O Karadeniz'in hangi ilindenmiş?
Ay hiç sormadım 😄
İlginç. 😊
Sorunun başlığını okuyamıyorum reklamdan ötürü 🙄🙄
Hemen atayım bebişim; Karadenizli flörtüm “teşekkürlerimi fışkırtıyorum” yazınca engelledim, haksız mıyım? :D
😃😃👍 çok haklısın.👌
Teşekkürler bebişim :D
Teşekkürler lerimi fışkırıyorum nedir ya ilk defa duydum
ahaha ben de :D kendisi de pişman olmuştur herhalde
Umarım 😅
Zaten oldum olası sevemedim Karadenizlileri, iyi yapmışsın.😂
Niyeeee
Ben öyle değilim de, geç. Niye kızdın ki? 😃
Çünkü Karadeniz insanını gömmeye çalışıyorsun, kızarım normal yani
Yok ya kimseyi gömmeye çalışmıyorum. Görünen neyse onu söyledim. Haksız olduğum da söylenemez yani... Genelleme gibi oldu ama değil. 😃
Onu fışkırıklarda boğmak gerekte işte jgcgnbb
Hahahah süper ya
İlginç ilk defa duydum bu tabiri... ama birazcik zaman verip Sonra engelleyeydin😀
Verdim tabii 30 saniye kadar djjs
Flörtün ilkokullu mu 😂 anket cevabı belli hep haklısın sjhs
sdhsj anket dediğin böyle olur :D ben haklıyım
Tüh şaşırtmam lazım :D
Bak yine haklıyım yes be 😃
Dofpsldg
Engel sebebi değil ama biraz akıllansın 😂
Akıllanır mı bilinmez 😃
Öyle bir şey mi varmış? Biz niye bilmiyoruz?
Teşekkürlerimi yollayrım dese neyse :D
Ben de bilmiyorum :D sen nasıl Karadenizlisin dedi bana
Bir kendisi karadenizli :D
O has karadenizliymiş :D sjks
Haçan eğrisi ağır basay demek ki :D
Öyle demek ki djdjs saçma bir uşak kendisi
Neysse Allah kurtarmış :D
Bende karadenizliyim ama hiç teşekkür ederken fiskirtmiyoruz herhalde fiskirttiktan sonra teşekkür etmeye çok alışmış arkadaş alışkanlık yapmış
Müthiş hareket. Kaliteni gösterdin o siktgmin lazını tarumar ettin. İşte benim kızım!
Haksızsın. Sende kendini haklı çıkarmaya çalışıyon.
Ben lazım da anlamadım mevzuyi bak lehe mi doğru var da desun ne oldi ki
Yersiz sözler, kimini çok fazla etkiliyor işte böyle. Haklısın.
tee oh olsun sana
ne işin var Karadeniz de daa 🙃
mesaj vermek istemiş
ama sen yememişsin, aferim : )
Sende ona de ki bizim burada senden büyük güzel kardeşim yok ( iş adamıymış )
İyi yapmışın 🤪😁yalan inanma öylelerine
Fışkırtma yok onlarda
Ne alakası var. Onu Karadenizliler demiyor bir kere. Zibidi lafı
Var böyle bir şey yani :D
😅😅
Asla öyle bir cümle kullanılmadığını düşünüyorum
Karadenizliler sever fışkırtmayı
Ben de rizeli birinden hoşlanıyorum umarım konuşmaya başlarsak böyle demez
Tabisi sen haklısın :D
Haha teşekkürler bebişim 😬
O ne demek yav iyi yapmışsın jxndmxmd
ahaha :D bombee
Tövbe tövbeee jdjdmxmd
30 yıllık Karadenizliyim böyle yalan görmedim xd
sen de duymadın dimi :D jskdj
Yok lan bu nasıl kelime böyle 😂
Sorsana bi bu sözü kullanan varmıymış çevrende 😂
Sorarım yarın sanayi esnaflarına 😃
Sor tamam mı, unutma sakin
Sakin kal plana güven
Plana güveniyorum sana güvenmiyorum hsjs hatırlatayım mı
Ogggk bu ne be
Sus be kusma
Yaşı kaçtı elemanın
Napcan :D adresi de lazım mı
Yok bea erkek sevmim
Ne yapacaksın yaşını o vakit
Merak
😅 soru troll olunca tabii, yaş söyleyemedim djjd
Sen niye böylesin 😌
Nasılım 🙄
Öyle işte
Nasıl işte
Ne bileyim
Sus be
Pffff
Fırlatıyorum dese neyse 😀
Hiç işte 💁♀️
Ben karadenizliyim ve bizim buralarda öyle laf denmez! Aksine öyle bir şey diyeni dayaktan beter ederler!
İlk defa duydum. :D
Yok öyle bir şey dimi? 😃
Belki vardır yani kesin bir şey diyemem.
allah başka dert vermsin
Amin ecmain shsja
bu kızlarda hep adi insanlarla sevgili oluyorlar biz iyi insanlar sevgilisz kalıyoruz
Haksızlığınızı fışkırtmışsınız hanim efendi çok ayip 👀
teşekkürlerini fışkırtmak ne be sdfsd
sjsj hiç işte
Tövbe tövbe o neymiş gııı😂😂
Hayatımda duymadım 😄
Coşkulu bir teşekkür etmiş oysa
Fışkırtmak falan olmamış
Fışkırtmak istemiş sadece
Yalan öyle falan denmiyor.
O nedemek len öyle 🙄
Ektrik yoksa olmaz
Haklısından başka seçenek de yok haklısın
Midem bulandı nedense😂😂😂😂🙈🙈
Evet, haksızsın.
Niye
ben kdzliyim öyle bişey yok uydurmuş malak
Fışkırtma deyince aklıma başka şey geldi😄
Iyi yapmissin apla
İyi ki teşekkürlerimi erken boşaltıyorum dememiş
demek seni gan bogayi dhdhdh
Ne oluyor :D
Fıskiye mi bu ya 🤣🤣
Haklısın
Neresinden?
ilk defa duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?