
Güzel/Yakışıklı olsun, benim olsun.
Genel olarak bana hitap etmesi yeterli..
Dükkanı kapattık, aramıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

En büyük aradığım özellik benimle aynı kafa yapısı olan biri. Çok da güzel olmasa yeter. Şu anlık aramıyorum tabi de ilerde evleneceğim öyle biri olsun isterdim.
Üç beş ay öncesine kadar yakışıklı olması gerekli ve yeterliydi. Şimdi ise yakışıklı ve güçlü olması gerekiyor. Başka türlü içim almıyor. Bağlanmamak ve sıkılmamak için ayda bi kereden fazla takılmıyorum. Genel olarak hitap etmesi gerekmiyor. Bi geceyi düzgün geçirmeyi becersin yeter
Cevap
29Cevap
Genelde pişmanlıkla dolmuş, ağzı yanmış insanlar önce ruha bakar. Ama ben kendimi bildim bileli ruha, kalbe ve karaktere bakıyorum. Pişman da değilim çünkü herkese kendi gibi birini nasip eder rabbi₥
Güzellik algısı benim ilk kriterim değil. Keza bir şey de aramıyorum. Fakat hayatımda birisi olursa da güzel ahlak sahibi ve inançlı biri olmasını isterim.
Cok zor soru sormayiiiniz yani ikiside
Bana hitap eden ve zaten ben icim isinmadigi biriylen de yapamam
Ben bana hitap eden kadını isterim güzellik gelip geçici bir şeydir bana hitap edecek onu arzulayacağım yani aşka türlüsü olamaz zaten iyi vallahi dünyanın en güzel kızı olsun ama ben onu arzulamayayım ne yapacağım ben onu çiçek diye vazoya mı koyacağım 😂😂😂
Bana hitap edeni arıyorum. Sirf yakışıklı diye biriyle olmam. Benim sevdiğim benim gözüme yakışıklı gelir zaten.
Aynen hitap eden önemli 😉
Güzelin de çirkinin de benden gencin de benden büyüğün de geçmişini asla bilemeyeceğim için en iyisi yalnızlıktır.
Güzellik ve yakışıklı olmak bir yere kadar olur beni anlayan seven değer veren kalbime bedenime dokunmasını bilen biri olması tercihim benim
Yakisikliyi ariyorum a bastim ama hem yakisikli uff taşş olsun hem de karakterli olsun istedim, tipsiz ama karakterliyle evlendim, olsun en azindan adam gibi adamla evlendim :) yakisikli erkekleri de kesmiyo degilim hani
🤣🤣🤣 ruhunuz kaşar
Ahaha 😁
Bakımlı temiz kültürlü ve samimi olanı tabiki. Guzellik zahirdir çünkü diğer hususlar ortaya çıkınca güzellik önceliğini yitirir.
Vayy be amcama bak be 78 yaşında bile arıyor birini.
Ben 28i geç buluyorken🤣🤭🤭
@BubiiBubii hayat yaşamasını bilen için kılık yasi ile yaşanmaz.. Kimlik yaşı resmi işlemler içindir.
Tamam amca☺ Ama bir yandan da şaşırdım bu yaşta birinin KS kullanmasına.
@BubiiBubii şu yaşta kullanilir diye bir kural var mı?
Hayır yok tabii ki😊
Sadece şaşırdım o kadar
@BubiiBubii Şaşırma tam tersine helal olsun de.
😄😄😄helal olsun
Illa birini ya da bir seyleri aramak zorunda miyiz? Ben arayis icerisinde olmadim hicbir zaman
Bana benzemeli iyi insan olması şart kötü olsa yakışıklı olsa işime yaramaz at çöpe işe yaracak insan lazım
Dış görünüşe çok takılan birisi değilim, benim için en çok karakter ve zekâ önemli.
Hepsi bir arada olsun istiyorum, duamı da o yönde ediyorum, hem ruhumu hemde gözümü doyursun isterim
Ruhuma ve beynime hitap edemeyen biri gözüme güzel de gelmiyor. Keyifli günler..
Wayyyyy en kral yorum bu bence başa tututun bu yorumu
Teşekkürler
Tabiki bana hitap edeni. Ben cok yakışıklı, porselen suratlı tipler sevmem zaten. kendime göre kriterlerim var onlara sahip olması o kişiyi benim gözümde yakışıklı yapar
samimi paraya tapmayan kafa bir kadın arıyorum üstünü ben tamamlarım ama zor beaa
Dükkan kapalı ama zeki bir insan çıkarsa bakarız
Bakımlı, çekici olacak ve tabi ki bir birimize hitap etmeliyiz aksı düşünülemez.
Öyle bir arayış içerisinde değilim hiçbir zamanda olmadım ☺️
Doğru insanı arıyorum. Sadece güzel olması benim için doğru insan olduğu anlamına gelmez.
harbi seveni arıyoruz sadakat ile tam teslimiyetle bana ait olanını..
Güzel olup da bana hitap etmeyen biri de olmaz.
Bana gerçekten iyi gelen biri olması yeter ama artk aramiyorum kimseyi kapattım dükkanı
Ne zaman açmayı düşünüyorsun marketi 😂😂
Bana hitap eden kişi zaten benim için yakışıklıdır.
Dükkanı kapattık ama hitap etmeli uyuşmadiktan sonra manken olsa neye yarar duvar gibi
herkes boş yapmış ilk insanın dış görünüşü sizs hitap eder nokta
yakışıklı birini aramıyordum ama normal olanların g. tü alışık olmadıkları ilgiden kalkınca isteklerimi değiştirdim şçğüjjjjg
Bir halt aradığım yok.
Halt mı? Bulabilir sjsj
@gaddarım kime o söz şimdi? Büyük konuştuğum bir şey yok da ortada
Güzel olmasından ziyade elbette dış görünüş önemli faktör kimse dış görünüşünü beğenmediği insanın içini merak etmez. İmaj ve zeki olması ilgimi çeker.
Bir kadının güzel olması kadar hitap etmesi de önemlidir benim için
* Dış görünüşe önem veririm ben her zaman
insana hitap eden kişi zaten fiziksel olarak da çekici gelir. doğu demirkol dışardan bakınca yamuk yumuk biri ama ben çok etkileniyorum
Yakışıklılık ne yaa herkes güzel ve yakışıklı ALLAH öyle yaratmış onu ben severim yeterki dürüst ve saygılı olsun sevgi dolu olsun
Güzel ya da yakışıklı olmak iyidir ama kafam uymazsa sohbet edemezsiniz
bana hitap etmeli sevmedikten sonra yakışıklılığıyla ilgilenmiyorm
Dükkanı kapattık, aramıyorum.😃
Dusunursun dusunursun 😊
Seni dusunderecem insallah acacam o dukkani.
Tabi seni izninle😂
Genel olarak bana hitap etmesi lazim
Bu konularda kafama uyması kafi..
Kalbime dokunsun yeter..
Aramıyorum kimseyi
Yakışıklı arıyorum
Son verdim artık birşeylere.
Genel olarak bana hitap eden birini
Muhabbeti hoş insan lazımm
Bulacağımı bulmuşum kimseyi aramıyorum
Aramıyorum ama arasam öncelikle bana hitap etmeli
Milletle uğraşamam.. Aramıyorum kimseyi.
Önce yüreğini sevmeliyim kadının.
Karakterine aşık olmak gerek ;)
Bana hitap etmesi
Bana ve aileme hitap etmeli tabiki güzel olmalı
İkisinide arıyom
Yakışıklı olan erkekler canım oluyo genelde.
Bence hem tıpi hem karakyeri iyi olmalı
Canını yeriz 🔥😂😂😂😂
Dükkan Allah'a emanet 😄
Bana hitap eden niyeti ciddi birini
Köle arıyolar
Yağuşuğlu olsun benim olsun😂😂😂
Herşeyi ben ogretirim benim olsunda
Seveni arıyorum.
Bana hitap edeni
Aramıyorum.
Dükkanı kapattık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?