Ben geçen denedim. Şu durağa kaç dakika da gider diye ilk cümleyi kurayım dedim sonra siz nereye gidiyorsunuz dedim direkt işe dedi biraz garip tarzda dedi anladım konuşmayı kestim... Ben sanırsam beceremiyorum bu işi ya... Siz ne yapıyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılBana yapmıştı öğrenciyken biri. Önce yanıma oturdu. Sonra defterini çıkardı bir şeyler karaladı. Yanıma otururken gördüm baya yakışıklıydı. Ben inerken arkamdan gelip kâğıt sizden düştü diyip verdi. Adını tel nosunu yazmış. Tarzınızı kapalı olmanızı çok beğendim, rahatsız olmazsanız ciddi seviyeli bir arkadaşlık kurmak isterim diye. Tip olarak beğendim ama herkese böyle olta mı atıyor acaba diye boşta olmama rağmen cesaret edip arayamadım. Benim Abaza bir kız tayfası vardı, onlara verdim, aramış bir tanesi çocuk buna yüz vermemiş. Mundar ettim canım çocuğu 🤣
211 Yorumla- 1 yıl
@Sıradan33 akıllandılar. O zamanlar üniversite okuyan çoluk çocuktık. Size iş çıkmaz.
- 1 yıl
@Sıradan33 ben doğru yapıyordum :)
- 1 yıl
@Sıradan33 bilmem insanların tabuları, standartları olmalı bence.
- 1 yıl
@Sıradan33 siz kendinizi olduğunuz halinizle beğenmez eleştirirseniz kim sizi niye sevsin? Ayrıca o zaman yaşayamadıklşarınızı şimdi yaşamaya kalkarsanız ergen gibi görünürsünüz
- 1 yıl
Bazı kızlar çok aptal avmdeki kizdan da hoslandim instagraminü istedim gerek yok dedi belki o da böyle düsündü
- 1 yıl
@Kürttorunuu aptal olmak değil de kötü niyetli erkekler yüzünden güvensizlik aslında
En İyi Cevaplar
1 yılDurakta sadece bir kişiyle tanıştım ama onda da durum şöyle olmuştu :Benim ellerim titrediği için doktora gitmiştim. Doktor da beni sırt üstü sedyeye yatırıp gözlerimi tavana dikmemi istemişti ve kafamın dibine jel gibi bir şey sürüp sinirlerime bakmıştı. Oradan çıkıp yurda gittim ve saçımı yıkadım ama yine geçmemiş. Ben de bunu duraktaki sırada sesli bir şekilde söyledim ve arkamdaki kişi üstüne alınmış. Ben, kendi kendime konuştum oysaki. Sonra görüşmeye , konuşmaya başladık. İyi biriydi yani, bir fenalığını da görmedim ama biraz kafası karışık biriydi. Ondan dolayı konuşmuyoruz.
10 Yorumla
1 yılHayır aşko
10 Yorumla
1 yılYa usta kusura bakma da nereye gidiyorsunuz diye kıza yaklaşılır mı awq KJSKJLGSAGSAG
22 Yorumla- 1 yıl
Eyw Dksbzsbsbsbbs
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ohh, durak flörtü mü? Harika! 😂 Öncelikle cesaretine hayran kaldım, herkes durakta tanışmaya çalışmaz! Ama bazen ilk adımı atmak zor olabiliyor. Belki daha doğal bir sohbet konusu bulman lazım, hani "bu durakta beklemek sıkıcı değil mi?" gibi. Karşı tarafın tepkisine göre sohbeti yönlendirirsin. Denemeye devam, kim bilir belki bir gün doğru kişiyle tanışırsın! 💪😊
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
34Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılHayır ben tanımadan aşık olmam.
00 Yorumla
1 yılinstagramınızı alabilir miyim bir gün sizi kahve içmeye çıkarmak isterim gibi kibar bir soru yöneltebilirsin mesela hayvan gibi konuşmayın cidden çok iticisiniz karşınızda bir prenses var gibi konuşmanız gerekirken mahallenin ablasıyla konuşur gibi konuşuyorsunuz ya
11 Yorumla
1 yılBugün bir yerde oturdum birini bekliyorum. Arkam dönük ona rağmen bir soru sordu sonra tanıştık biraz sohbet ettik ve sürem doldu ben kaçtım 😅
Biraz senle biraz karşındakiyle alakalı. Senin üslubun , tavrın önemli. Arkadaşça olduğunu düşünmesem bende sohbet etmezdim
13 Yorumla- 1 yıl
Olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
1 yılAynisini bende yasadim ama tabi o nereye gidiyorsunuz diye lafa baslamamisti😅 gidicegi yere hangi tramvay geciyor diye sorup acmisti konuyu sonra nereye gidiyorsun nerde okuyorsun vs vs konusmustuk 😂 ozguveni hosuma gitmisti aslinda yakisikliydi da ama ben bu duruma alisik olmadigim icin utanmistim biraz 😅
10 Yorumla Eğer durakta beklerken beğendiğim biriyle tanışmak istersem, genelde doğal bir şekilde konuşmayı başlatmaya çalışırım. Bir soru sormak ya da basit bir yorum yapmak en iyi yöntem gibi geliyor. Ama tabii herkesin tepkisi farklı olabiliyor ve bazen işler istediğim gibi gitmiyor. Eğer karşımdaki kişi konuşmaya açık değilse, uğraşmam ve nezaketle geri çekilirim. Denemekten çekinmemeli, ama karşı tarafın rahatlığını da önemsemek gerek.
10 Yorumla
1 yılAy bir kaç ay önce durakta beklerken esmer, sakallı inanılmaz yakışıklı bir erkek geldi beklemeye başladı. Görünce inanamadım, şaşkınlıktan bakakaldım sadece. Sonra da gitti. Tanışmak isterdim tabiki ama o cesareti kendimde bulamazdım.
14 Yorumla- 1 yıl
Kendisini beğendiğimi söylerdim direkt
- 1 yıl
O yakışıklı ben olabilir miyim? Gözünde gözlük varmıydı? Başında şapka?
senlik bi durum yok tr kızlarının ne kadar yabani ve kendini beğenmiş olduklarını herkes biliyor. birde Türkçe değilde İngilizce sorsaydın şu an içiyorsunuz. Onların ne mal olduklarının biz biliyoruz. sen doğal olan bir şeyi yapmışsın herhangi bir problem yok. Başka ülkede olsaydı farklı olurdu. Onlar fabrika çıkışlı hatalı düzeltilemez.
28 Yorumla- 1 yıl
ülkede tacize uğradığımız için olabilir mi süper zeka ayrıca kız istememiş direkt kestirip atmış belki sevgilisi var ayrıca sizin de şu bitmek bilmeyen tr kadını düşmanlığı ve egonuz dolayısıyla birçoğunuz kendinizden uzaklaştırıyorsunuz
- 1 yıl
ben zaten bütün erkekler böyle demedim öyle olan alınsın üstüne ayrıca kızın biri b*k gibi davrandı diye bütün kadınlar şöyledir böyledir demek çok aptalca ne yani dünyada kaç milyar insanız hepimizin içini açıp bakmış mı bu kafayla da hiçbir kız birlikte olmak istemez zaten
- 1 yıl
Yabani değil de kadın cinayetlerine onlar da eklenmek istemiyor diyelim. Bir de yabancı erkekler burdakiler gibi "amcı" değil ve bir kadına nasıl yaklaşılması gerektiğini biliyor. Durakta başayan ilişkim olmuştu bence erkekler de kendilerine baksınlar kızlara laf atmadan önce. Ben de çok yakışıklı olabilirim tabii
- 1 yıl
Ahmede kimse yüz vermemiş diye kuduruyor 😂😂😂😂
- 1 yıl
@slkmısıncemile gerçekten ya. bu ülkede ne zaman ne olacağı belli olmuyor, niyeti kötü olmayan bir erkeği de kızlar anlayamıyor. yüz verdiğin anda takip edebilir, peşini bırakmayabilir. yok türk kızlarının burnu şöyle havada böyle havada demek yerine 5 dakika beyninizi kullanıp düşünmenizi tavsiye ederim, uzun bir süre değil.
- 1 yıl
çok alakasız ama bu site her halta yorum kaldırıyor cidden şikayet edecekseniz madem hiç yorum yapmayın
Gizli Üye(25-29)1 yılYalnız bu durum çok normal değil. İn mi cin mi sapık kız seni nerden bilsin. Sosyal game yapmanında bir adabı var hele ki burası Türkiye
O game işini bence sosyal ortamlarda spor salonu, müzik kursu, dans kursu gibi birden fazla gidip bir güven unsuru olabilecek yerlerde yaparsan daha çok şansın olur
315 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAmerika da olsan cadde boyu yap dur. Burası Türkiye 😅
Rica ederim.
Cevap sahibi1 yılBir arkadaşın sorusu fikrini belirtir misin?
Cevap sahibi1 yıl- 1 yıl
Spor salonunda macfit e gittim baktım hocalar kızlarla flört ediyor adam bildiğin elliyor yani onun başka bir açıklaması yok onlar da halinde memnun iki tarafta ondan çıktım oradan direkt farklı bir salona gittim ora daha iyi. O macfite giden hiç bir kızla ben evlenmem. Çocuğum Allah korusun ona benzer.
Cevap sahibi1 yılSen yine de kınama boş ver herkes kendinden mesul. Her yerde var o tip erkek kız sen işine ve sporuna odaklan. Kendi ile ilgilenen erkekleri tercih eder aslında kızlar bir noktadan sonra emin ol. Sürekli kız için kendini ön plana atan erkekler çok ucuz görünür. Dr redpill i takip etmeni öneririm YouTube’dan
Cevap sahibi1 yılRica ederim ben de teşekkür ediyorum
Cevap sahibi1 yıl@poloyaka ellemeden önce erkekler de bir durmalı. Durum iki taraflı bir yanlıştan ibaret
Cevap sahibi1 yıl@poloyaka elle diyeni bile ellemeyin o halde en azından kendi vicdanına dürüst olursun. Bir başkası yapıyor diye sen de yapmak zorunda mısın? Bir başkası bilmese de doğru olanı kendi şerefin için yapabilirsin
Cevap sahibi1 yılYarın bir gün senin de kızın olur ben senin için söylüyorum. Bu şekilde sınanman olur.
Cevap sahibi1 yıl@poloyaka aman neyse senin gibiler NATO mermer NATO kafa o yüzden laf anlatmak zor
Kendi vicdan ve ahlakından yoksun birine namümkün ahlak ve vicdan kavramını anlatmaya
Yolun açık olsun- 1 yıl
Erkekle kız aynı değil bunu anlamak niye bu kadar zor bu modernlikle falan alakalı değil bu yararılışsal bir şey kadın kendine sahip çıkmasa o kadın otobana döner kadını rededecek erkek sayısı çok ama çok azdır kadın güzellik olarak iyi ya da kötü olsun fark etmez bunun en büyük göstergesi dm kutularımız kadın kendine sahip çıkmalı nokta nokta nokta...
Gizli Üye(18-24)1 yılAylar önce Almanya'da tren istasyonunda bir çocuk tanışmak istemişti, oldukça da hoş biriydi. Ne zamana kadar kalacaksın dedi, ben de bugün döneceğim dedim. Çocuk sonra vazgeçti tanışmaktan sanırım ama pişman olmuştum sonrasında o dönemlerde tanışmadığım için.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Aa ne tesadüf bende işe gidiyorum deseydin ya
12 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Niyet ciddi bile olsa insan güvenmez şahsen bende konuşmam. Ortak bir ortamin olur tanisirsin ama boylesi tuhaf.. Sapık mi, katil mi der insan..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 520 cevap paylaştı.
1 yılİlla boyle dikkatini cekmem ama gülümserim, sinyal alırsan o anda bir bahane olursa laf atarim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
1 yılAslında amacım tanışmaktı deseydin ikinci kelime. Burcunu sorardım. Asıl en önemlisi güldürmeye çalışır keyiflendirirdim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBi kere tanışmıştım. Komşu kızı çıktı 😅 tanışma cümlem, otobüsün ne zaman geçeceği konusuydu. Merhaba burdan x numaralı otobüs geçti mi. Gördünüz mü. Sonrasında kaçda kalkacak biliyor musunuz, güzel taktik, işe yarıyor😊
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBana yapmıştı biri durakta Yanına oturmuştum boştu. Sigara falan içiyodu içer misin demişti. Ne tarafa gidiyorsunuz siz vs demişti öyle sohbet etmiştik memelekete kadar gelmişti. Sonrada instagram istemişti
10 Yorumla
1 yılDurakta olmadı ama direk otobüste otobüs şoförü daha geçen gün bana nereli olduğunu falan sordu ters cevp verdim sustu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılboş ver derim ben de öyle saçmalık yaptım kabul etmedi esmer guzeliydi öğretmendi herhalde ayni yone gidiyorduk hep otobusle
10 Yorumla
1 yılsapıksa evet. sapık olmayan her güzel bulduğuna yanaşmaz. durakta yanaşan birine de güven olmaz. sapık oğlu sapıktır.
10 Yorumla
1 yılSapik misin abicim nereye gidiyosunuz ne? Telefonda olsan engellersi kesin nsbdajbdjs biriyle tanismaya calisirken biraz empati yapsaniz aslinda size verilse sacma bulmicaginiz sorulari sorsaniz daha iyi olurdu.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. hayır hiç konuşkan biri değilim zaten. ben markete falan alışveriş için gittiğimde bile bir şey konuşmadan alışverişimi yapıp çıkıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBana durakta biri 'Nereye gidiyorsunuz?' diye sorsa 'Sana ne?' derim. Sık sık görüyorsam ve ondan da bana adım var gibiyse yani gülümsüyorsa vs direkt tanışmak istediğimi söylerim, lafı dolandırmam.
11 Yorumla
1 yılBakış atarım en fazla. Kendisi gelirse gelir gelmezse kendi bilir skfksk
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 754 cevap paylaştı. çok detay var ya bu durumda en ufak hata bu sonucu verir hatta hatasız bile olsa
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılHiç bir şey yapmıyorum çok uzun zamandır birine yürümedim
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. En azından büyük cesaret bunu yapamayanlar var
10 Yorumlaİlgisini çekmemişsin. Bu işlerin sonucu tümüyle taraflara bağlı.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yok calısmam ne gereği var 2 saniyelik insanlar
20 Yorumla
1 yılYüzü bebeksi mi giyimi zarif mi... Bunlar varsa dikkatimi çeker
10 YorumlaBen denemem
ama sen de kıza uzun uzun cevap verebileceği bir şey sormamışsın ki.. buna sadece bu şekilde cevap verebilirdi zaten12 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılhayir tanismam her yakisikliyla tanismama gerek yok
10 Yorumla
1 yılbu durum aslında karşılıklı etkileşim ile gerçekleşir ve ufak tefek sinyallere ihtiyaç var gerekli durumlar oluşmamış ise kaşındaki insanı rahatsız dahi etmemeni öneririm
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSenin becerememen değil kardeş. Tipsizsin. O tiple dünyanın en iyi flörtünü de yapsan yüz veren olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYok hacı bizim ülkede sıkıntı iş sapık damgası yemeye, saçma sapan kızların egosunu tatmin etmeye gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBakmam bile sapıklık yapıyor der şikayet eder sonra
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Burası türkiye kezbanların ülkesi dua et sapık var diye bağırmamış yırtmışsın
00 Yorumla
1 yılGeçen biri öyle geldi insan düşünüyor ama insan bunu da düşünmeli nerde bileceksin ya ters teper de sapık taciz damgasi yersen?
10 Yorumla
1 yılHe yaw sorma en son öyle yaptım bizim hanıma denk geldim kafamı yarıyordu az daha şalvarı değiştirmiş danıyamadım.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 1 yılHayır çalışmam bakmak dahi
12 Yorumla- 1 yıl
Tanımak istemediğim için
1 yılDün yaptım o dediğini
15 Yorumla- 1 yıl
Tanıştık güzel bir ilişkisi var mış şimdilik mesafe
- 1 yıl
Kız açık kapı bence ilişkisi de açıkta ben karmaşaya dalmadım
- 1 yıl
Racona ters
Bi alemsin 😂 durakta olmaz git cafede bul ya da barda
10 Yorumla
1 yılDurakta hiç beklemedim son 15 yıldır ama duraktan aldığım çok oldu
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHer beğendiğine yürüyon mu sen iyi misin
112 Yorumla
Cevap sahibi1 yılArkadaş olsanizda aşık bi kanka olarak devam ederdin hayatına artık kiz sana güvenirken senin aklından neler geçerdi
Cevap sahibi1 yılSelam verme sebebin fiziksel görünüşü olunca konu her yere gider ama suçlamada bulunmayacağım yatmayı düşünmek hakkında.
Cevap sahibi1 yılEmin ol var öyleleri
Cevap sahibi1 yılBu devirde senin gibi düşünen erkek bulmak zor çoğu erkek hayvani dürtülerine göre hareket ediyor sadece cinsellige basıyor kafasi kiz olsa yeter diyen bile var tebrik ediyorum seni umarim hep boyle olursun ve karsina da snein gibileri çıkar
- 1 yıl
Bak birini seviyorsan illa yatman gerekmiyor. Namusa önem veriyorsan. Sevdiğinin namusunu kendinden bile korkmalısın yoksa bu seni iyi biri yapmaz. Ve sevdiğin insanı da üzersin. Bunu hissetmek bile insana acı verir. Seninle olan anılarını düşününce yüzü ekşimesin... Böyle seversin birini. Öbürü sevmek değil ihtiyacını karşılayacak birini aramaktır...
Gizli Üye(30-35)1 yılkeşke tanışsam dediğim var ama tanımadığım için selam bile vermek istemiyorum kalbimi kırar diye
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılİyi bari sen cesaret edebilmissin
121 Yorumla
Cevap sahibi1 yılArkadaş olunması için bı ortam olması gerekli diye düşünüyorum ortak arkadaşlıklardan edinebilirsin mesela hiç tanımadığın biriyle muhabbet başlatmak sıkıntılı olabir
Cevap sahibi1 yılAnlıyorum ama yabancıyla tanışma işi zor gibi birde bilemezsin nasıl biri inmi cinmi
Cevap sahibi1 yılKötü biri değilsindir tabi.. Fakat rahat tanışma durumu olmayabilir bı yabancıyla
Cevap sahibi1 yılValla ben cesaret edemem cesaretini kutlarim sadece😊
- 1 yıl
Ben birinin kalbini çok kırdım. Onun duygularını da çok bozdum. Kötü bir amacım hiç yoktu... Sen biriyle tanışmak kötü olabilir dedin ya o an aklıma geldi. Özür diledim de kabul etmedi bence. Sadece bir an çok etkilendim. Onun beni affetmesini dilerdim yaa... Sende öyle bir durum yaşadı isen in mi cin mi demen normal. Ama gerçekten kötü bir niyetim yoktu da işte kalbini kırdık...
Cevap sahibi1 yılNasıl bı arkadaşlığıniz var bilmiyorum ama sen özrünü dileyip o kabul etmediyse kalbini kirmissindir ya da ne yaptın bilmiyorum ki yorum yapayım şimdi bilemedim.. İnmi cinmi derken sonuçta tanımadığımız biriyle tanışmaya ben korkarım cesaret edemem o anlamda belki çok kotu sıkıntılı biri çıkarsa o zaman nolucak o anlamda dedim öyle bı durum yaşamadım cunku yabancıyla tanışmak istemem ben. valla tanıdıkça uzun zamandır tanıyorsan affeder heralde
Cevap sahibi1 yılO zaman yapacak bişey yok
Cevap sahibi1 yılEngellemediyse bı açık kapı bırakmış olabilir bilemiyorum kaç senedir tanıyorsunuz birbirinizi çok samimiyseniz bence affeder diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılValla engellememisse şansın var demektir ben senelerdir tanıdığım arkadaşımı engelledim yine barıştık sizde oyleyseniz ve engellememisse şansın hala vardır
Cevap sahibi1 yılİnşallah şansın bol olsun
Hayır bunu yapacağımı sanmam.
10 Yorumla
1 yılO kadar da değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hayır çalışmam
10 Yorumla
1 yılİşe arabayla gidiyorum 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılSadece sohbet etmeye çalışırım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı.
1 yılÇalışmam, değmez.
10 Yorumla Hayır tanışmaya çalışmam. İsterse Brad Pitt olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıldurakta gördüğüm birini niye beğeneyim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Yok beceremem
10 YorumlaÇalışmam
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı. Hayir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılHayır.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hayır, asla hatta
10 YorumlaHayır.
10 Yorumla
1 yılHayır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
1 yılhayır bana yakışmaz
10 Yorumla - Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Durakta beklerken güzel bulduğunuz bulduğunuz biriyle tanışmaya çalışır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer