Konu 1: Kalabalık bir ortamda yalnız takılan kişi her zaman dikkatimi, çekmiştir. Neden mi? Çünkü; Kalabalık bir ortamda yalnız takılıp dikkatlerini üzerine çeken kişi, 1 Ağlıyor 2 Kendi kendine konuşuyor 3 Dikkatlerin üstüne gelmesi için suskun kalmayı tercih ediyor Halbuki tüm bunların olmasına ne gerek var? İlgiyi üstüne çekip bir şeyler kanıtlama çabasında olan her kimse pekte haz etmiyorum açıkçası! Konu 2: Kalabalık ortamlarda biri konuşarak dikkatleri üstüne çekiyorsa buna da aşırı bir saygı duyuyorum! Neden mi? Çünkü; Kalabalık ortamlarda konuşarak dikkatleri üstüne çeken biri, başarıdan bahsediyordu ve başarı her zaman dikkat çekilmesi gereken tek şeydir!
@CİHANGİR33 İnsanlar dediğin canavar veya yamyam olamaz değil mi? Psikolojik bir şey bu! Eğer kişi bu düşünceye sahipse gerçekten psikologa görünmesi gerekiyor ve bu da ayıp bir şey değildir. İnsanlardan neden çekinir insan? İnsan, insan yemez parçalamaz. İnsanlarla kaynaşmasını bilecek insan. Öbür türlü dışlanır zaten.
@CİHANGİR33 Kardeşim ben fiziksel sağlığından veya sağlık sorunlarından bahsetmiyorum ve evet haklısın! İnsan oğlu bu tür kişilere nedendir bilinmez ama hep uzak durur. Neden acaba? Sağlık sorunu olan kişi bunu tercih etmiş gibi davranırlar ona. Halbuki o da isterdi bizim gibi sağlıklı olmayı. Değil mi? Bu yüzden bu görüşü çok yanlış görüyorum ve olmaması gereken bir şey. Allah hediye vermiş neden hediyesine ayıpmış gibi bakılıyor anlamıyorum. Allah sana acil şifalar bize de acil akıl versin ne diyim :(
Rahatsızlik konusunda ben eleştirmedim seni o konuda sana bir şey demiyorum. ben hayatım boyunca sağlık sorunlarimdan dolayı yalnız takılmak zoRuanda kaldım onu anlatmaya çalıştım ben. evet sağlık sorunların varsa dislanirsin çünkü kimse seni adam yerine koymaz seninle takılıp kendilerini rezil etmek istemezler. insanlar hep öyle bakıyorlar bundan sonra böyle bakmaya devam edecekler. benim de kaderim boyleymis
Üniversite bittiğinden beri arkadaşlarım ya askerde ya evli ya da üniversitede. Gidip tek oturuyorum kimsenin gelip tanışmaya çalıştığı bile olmadı. Ama ne zaman bir ilişkim olsa sevgilimin yanında biri gelir ya çakmak ister ya bir şey sorar aramı bozar :D
Erkek olarak iyi bir çocuğu benziyorsa onu ortama sokmaya çalışırım Kızsa bilemiyorum ilgimi çekerse sevimli tatlı ama sessizse hemen yapışırım sohbet etmeye çalışırım 😁
@Mecruhua İnsanların ne düşündüğü önemli değil :D Geçen kafede bir kadın oturmuş tek başına kahvesini içerek kitap okuyordu sorunlu demeyi geçtim takdir ettim yani hoşuma gitti. Bakış açısı işte 😂 Ben pek kapalı alanları sevmem ama çimlerde kalabalık ortamda tek başıma otururum hoşuma gidiyor ben sorunlu muyum :D
@Mecruhua genelde böyle düşünülüyor. Yalnızlık elbette ki normaldir, ama bizim toplumumunuz yalnızlığı öğrenemedi. Yalnızlığın kötü birşey olduğunu düşünüyorlar.
En İyi Cevaplar