bak canim.. duygusal tepki veriyorsun. bilip bilmeden. Benim cocuklarimin babasi biri 1 digeri karnimda ilken bizi terketti kendi hayatina bakti. Bunalima da girdim, isin icinden cikamadim. O baska kadinlarla mutlu gunler gecirirken ben daha 21 yasinda kalakaldim. Ama yinede pes etmedim. Suanda bir cocugum 16 digeri 17 yasinda. Ve bir gun bile benim sevgilimle karsilasmadilwr, ayni eve sokmadim, adlarini bile bilmez. Ama uzaktan eski esimi izleyecegime kendi mutluluguma bakarkm dedim hatami ettim?
bizim zaten 14 senelik iliskimiz var. Ciddi derken? Ben evlenmeyi cocuklarim evlenene kadar dusunmuyorum. Sebebi de cocuklarimla ayni eve bir baska erkegi sokmaktan hep korktum, sevgilimde anlayis gosterdi, hic sormadi, muatap olmadi, sevgilim evimi bilmez. Anlatabiliuormuyum? Nezaman cocuklarim evlenir , o zaman ben evlenirim
bak kardesim, tane tane anlatacagim.. Cocugum 16 ve 17 yasindalar. 21 yasinda anneydim ben. 16+21 dersen bile ortalama yasimi bulursun. Hayatimin son 14 senesinde sevgiliz bu kisiyle. Daha da seninle ugrasmayacagim. Uzatirsan engelelrim
cocugum 17 yasinda. ben buyuk cocugum dogar dogmaz bosanmadimki.. sen orada hata yapiyorsun. ben 2. cocuguma hamileydim aldatildigimda ve bosanma karari aldigimizda. cocuklarin dogum tarihine gore hesaplama
cocuklarim suanda 16 ve 17 yasindalar. 21 yasindayken ben hamileydim ve kucagimda ilk cocugum vardi. 22 yasinda bosandik. Ben 38 yasindayim. 38-17= 21 yani oglumla aramda 21 yas fark var. sevgilimle son 14 senedir sevgiliyiz. 38-14= 24 yani sevgilim hayatima yaklasik 24 yasimdayken girmis. Ben 22 yasimdayken bosandigima gore bosandiktan 2 sene sonra hayatima girmis yaklasik.. Neden bukadar zor anlasilmasi.
ben dis hekimiyim ya.. zaten esimle evlenebilmek icin okulumu dondurmustum. geri dondum o hengamede ailemin de destegiyle okulumu okudum... suanda durumum gayet guzel. Ve hayir, ben genc kizim genc oglum varken evime baska adami sokmam.. hos çocuklarken de asla sokmadim, devir bozuk, babana bile guvenmeyeceksin demis atalar. ne zamanki kizim evlenir yuvasini kurar, vrya en azindan universiteyi kazanip eger dilerse farkli sehirde okursa ancak ozaman. Once evlatlarim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
senin anne geberir insallah
sebep?
senin gibi anne olacakti
sebep? sebebini acikla neden boyle diyorsun
evli misin
bak canim.. duygusal tepki veriyorsun. bilip bilmeden. Benim cocuklarimin babasi biri 1 digeri karnimda ilken bizi terketti kendi hayatina bakti. Bunalima da girdim, isin icinden cikamadim. O baska kadinlarla mutlu gunler gecirirken ben daha 21 yasinda kalakaldim. Ama yinede pes etmedim. Suanda bir cocugum 16 digeri 17 yasinda. Ve bir gun bile benim sevgilimle karsilasmadilwr, ayni eve sokmadim, adlarini bile bilmez. Ama uzaktan eski esimi izleyecegime kendi mutluluguma bakarkm dedim hatami ettim?
su an evli misin bosandin mi
yazdigimi okumadinmi.22 yasinda resmen bosandim
su an sevgilinle cidimisin
bizim zaten 14 senelik iliskimiz var. Ciddi derken? Ben evlenmeyi cocuklarim evlenene kadar dusunmuyorum. Sebebi de cocuklarimla ayni eve bir baska erkegi sokmaktan hep korktum, sevgilimde anlayis gosterdi, hic sormadi, muatap olmadi, sevgilim evimi bilmez. Anlatabiliuormuyum? Nezaman cocuklarim evlenir , o zaman ben evlenirim
14 senelik bir iliskin var ise sen kocani aldattin yani
kac yasindasun sen
tekrar tarihlere bak sonra konus bence.. ben aldatmadim. Kocam terketti, bosandik resmen sonra hayatima girdi. ok.
bosandik sonra hayatima girdi ama 14 yildir beraberiz diyon sen 60 yasindamisin
matematik sorunlumusun? 22 yasinda bosandim. 23+14=?
peki ahmak 14 cocugun 17 yasinda ise 20 yasinda sevgilin olmus oluyor 2 yil esini aldattin yani
bak kardesim, tane tane anlatacagim.. Cocugum 16 ve 17 yasindalar. 21 yasinda anneydim ben. 16+21 dersen bile ortalama yasimi bulursun. Hayatimin son 14 senesinde sevgiliz bu kisiyle. Daha da seninle ugrasmayacagim. Uzatirsan engelelrim
37 yasin cocugun 17 ise 17 cikar 20 sen dedin 22 yasinda bosandim arkadasim mantikli ol
kocamj niye aldatayim? kocam beni baskasi icin birakti gitti.. bosanma surecinde hamileydim. ve ben agladikca, dalga gectiler ikisi
o ikisin8n namussuzlugu ben sadece senin yaptiginin yanlis oldugunu soyluyorum onlar ile insan muhattap bile olmaz
cocugum 17 yasinda. ben buyuk cocugum dogar dogmaz bosanmadimki.. sen orada hata yapiyorsun. ben 2. cocuguma hamileydim aldatildigimda ve bosanma karari aldigimizda. cocuklarin dogum tarihine gore hesaplama
her ne ise bende sinirliydim aldatan insanlari hic sevmem tepkim o yuzden di cunku bende aldatildim
Anladim ablacim. sorun degil senin yaslarinda cocugum var tepkilerinizi anlayabiliyorum. Allah iyilerle karsilastirsin
24 yasindami cocugun
simdide bunu tartisalim😂😂
cocuklarim suanda 16 ve 17 yasindalar. 21 yasindayken ben hamileydim ve kucagimda ilk cocugum vardi. 22 yasinda bosandik. Ben 38 yasindayim. 38-17= 21 yani oglumla aramda 21 yas fark var. sevgilimle son 14 senedir sevgiliyiz. 38-14= 24 yani sevgilim hayatima yaklasik 24 yasimdayken girmis. Ben 22 yasimdayken bosandigima gore bosandiktan 2 sene sonra hayatima girmis yaklasik.. Neden bukadar zor anlasilmasi.
senin yaslarinda dememin nedeni 17 yasla senin yasin arasinda oek fark yok benim gozumde
tamam anladim ama bence cocuklarin yetisti artik evlen hem gecimjni nasil yapiyon
ben dis hekimiyim ya.. zaten esimle evlenebilmek icin okulumu dondurmustum. geri dondum o hengamede ailemin de destegiyle okulumu okudum... suanda durumum gayet guzel. Ve hayir, ben genc kizim genc oglum varken evime baska adami sokmam.. hos çocuklarken de asla sokmadim, devir bozuk, babana bile guvenmeyeceksin demis atalar. ne zamanki kizim evlenir yuvasini kurar, vrya en azindan universiteyi kazanip eger dilerse farkli sehirde okursa ancak ozaman. Once evlatlarim
basta soylediklerim icin ozur dilerim ama senin gibi kadinlar az
Anneler günün kutlu olsun. Evet kutlamalı,
Anneler gününüz kutlu olsun kutlamalı tabiki
Evet
Hayır kutlamak zorunda değil
Evet ama sıradan kutlama olmaz
Kutlsr bellki takma kaç yıldır birliktesiniz
Umarım hep mutlu olursunuz
Bizde sevgilimle aynı sizin durumdayız evlenmek için 6 yıldır bekliyoz
evet
Kutlamalı