Sevgilimle tartışmıştık, ona gönderdiğim hediyeyi çöpe attı. Çok üzüldüm. Ne yapmalıyım?

Başlıkta da yazdım. Tartıştık ve ona hediye çikolata gönderdim. O ayaklarıyla ezip çöpe attı beni arayarak gösterdi. Ben sadece barışalım diye yapmıştım. Çok üzüldüm ne yapmalıyım?

Sevgilimle tartışmıştık, ona gönderdiğim hediyeyi çöpe attı. Çok üzüldüm. Ne yapmalıyım?
Cevapla