Sevgilimden ayrıldım aldığı hediyeleri geri ona mi vereyim çöpe mi atayım?

Sürekli hakaret edip aşağiliyordu beni en son bundan 2 gün önce aldatmak için izin istedi resmen... uzak mesafe ilişkisi oldugu icin onunla ilgilenemiyormuşum olgun biri olursa onunla ilgilenirmis ben yokken.. ben yanina gidince de ben ilgilenir mişim şu sacmaliga bakin ya Allah in belasi beyinsiz edepsiz şey bende ayrıldım şimdi de paramı yedin şunu yaptın diye söyleniyor halbu ki pesimi bırakmayan kendisi. Şimdi bitirdim diye tehdit te ediyor. Sizce aldigi seyleri cope mi atayim ona mi vereyim geri?
Sevgilimden ayrıldım aldığı hediyeleri geri ona mi vereyim çöpe mi atayım?
Cevapla