
Hayır geri verilmez 🥴
Kesinlikle öyle 🥳
Kişiye göre değişir 😪
Sevgilim olunca ve ayrılınca düşünücem 😂🙈🙊
Yorumsuzum 🙅♀️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gerçekten saçmalıktır, hediye kötü zamanda geri alınmak için alındıysa iyi zamanda alınan hediyenin anlamı nerede?
Edepsizliktir.
O hediye "senin" olsun diye alındı... İyi günde kullandığın kadar, kötü günde de kullan diye...
İyi günde senin sevinç kaynağın olan o hediye, ayrılık gibi kötü bir günde, bakıp kendini kötü hissettiğin bir materyal haline geliyorsa bu durum senin problemin.
Hediyeleri görmek sana bir yükse, seni üzüyorsa, çaresini sen bulacaksın. İster internette sat, ister üzerine benzin dök yak, istersen çöpe at. O senin mülkün, senin problemin.
Genelde öyle orantısız bir durum olmaz, yani saçma yere karşımda ki kadının para harcamasını istemem. Elbette içinden gelebilir, fakat onu bir obje olarak görmem. Bir hediye alıyor isem bunu içimden geldiği için, karşılık beklemeden yaparım. Gocunmam bu tarz şeylere.🙋
En çok yapılan anlam verilemeyen davranışlardan biri böyle mantıksız birşey yapmayın. Hem yaşadığınız o ilişki sürecine saygısızlıktır bu ilişkiniz varken hediyelerin bir değeri var ama ilişkiden sonra bir anlamı kalmıyor öyle mi? Zaten birşey hissetmedikten sonra hediyeyi kullanman bile sorun değil kargoyla gönderin birbirinize ilişki bittikten sonra böyle birşey mi var 😂
O icinde cok onemli olan bir seyi bana verdiyse ya? Kesinlikle veririm ama oyle ufak tefek seyleri geri vermeyi sacma buluyorum. Napicak yani o da yeni sevgilisine mi vericek? Ama ben napicam onu da bilmiyorum cunku saklamam
Cevap
47Cevap
Bence kullanalim gadası
Ulan aşk sorusu soracan ya illa hediye olacak soruda sjsjjs
Hayır vermem, hepsi benim.😃
Ağla 😝
Hediyeye göre değişir ki bu.. Elbise vs. aldıysa geri vermenin anlamı var mı? Pahalı hediyeyse eğer verilebilir belki ama diğerlerini vermek saçma olur
Kullanmisim eskimis ne isine yarayacak geri vermek isterse verilir tabii ama bana cocukca geliyor ne kafasinda paralarim ne saklarim atarim cope bitti gitti yani
şu an sürekli kullandığım bir telefonum var. Eğer ayrılsak istiyicek biri olsaydı o demeden verirdim ama değilse sanmam. Bende istemem hiç hoş şeyler değil bence daha sevimsizleşmeye gerek yok..
Hayır, geri alınmaz ve verilmez. Sonuçta zamanın da sevdiğin, kıymet verdiğin insana almışsın.
Hee eğer o hediyelerden yeni sevgilin rahatsız olacaksa en azından ortadan kaldırmak en güzeli.
İstenmez de, geri de verilmez. O zaman hediyenin bir mantığı kalmaz. Görgüsüzlüktür başka birşey değil :)
Maddi değeri olan bisey se veririm ama manevi değeri varsa vermem
Zaten ayrılmışsın eğer çok değerli bir hediye değilse kimse tekrar istemeye tenezzül etmesin. Sktr edin
Zaten sevgili edinmekte ki amaç hediyeleşmek. Üç beş birşey kenar da depolamak. Amaç bu yoksa herşey pufffff
Geri vermek cocuksu bir davraniş. Benim için bittiyse yok ederim onu hatiralatan herşeyi. Ona geri vermek cok saçma
Verilen mal. geri alınırmı? Cimrilik etmeyin.. djxhdhxhshx
Ben istemezdim alınmış verilmiş bitmiş mesele isterse atsın beni ilgilendirmez al gülüm ver gülüm yapmazdım
Bence vermeli ben geçen ay 2 bin tl telefon aldım. 10 gün oldu ayrılalı. Telefonu vermedi. Gitti
Maddi değeri olan şeylerse geri verilmesi taraftarıyım
ben olsaydım geri verirdim zaten ayrılmışım ondan geriye kalan bir şey istemem
Eğer böyle bir konuşma geçerse hiç geciktirmem yollarım ama o da versin.
Bana kimsenin bir şeyi lazım değil.
benim sevgilim bana verdiklerini alsın yeter benim için
Saçma olur gerek yok sonuçta sevgili iken içimden geldiği karşılık beklemeden aldığım hediyeyi geri istemem verilen hediyeyi de geri vermem
Çok saçma degil mi adam aldıgım saati ya da gömlegi bana verse napıcam? Yeniye mi hediye edicem? Alanlar siz napıyosunuz meraktayım?
Misal bana bir ayıcık alişti hala evde duruyor. Ayıyla aramda farklı bir durum var. Eski sevgili gelip istese vermem o derece
Sanki verin lan desek vereceksiniz ama Türk erkeği buna tenezzül etmez
Vermedim almadım
Baksın baksın hatırlasın zalımın kızı :)
Geri verilmez de, ben sevgilimin bana aldığı E'yi geri verirsem hayat boyu kendimi affetmem. :D
ben hiç istemedim yani.. ne bilm veriyim diye de geçip ısrar etmedim.. ki hediye de gelmedi öyle
Bence hediye geri verilmez ama o hediyenin sahibi geri istemiyorsa tabi
Onun aldıkları ayakkabı kutusunda saklı.
Bazı şeylerini hala kullanıyorum.
O napıyor bilmiyorum
Saklarım ben kıyıp atamam.
Ha isterse geri iade ederim o kadar yüzsüz değilim 😅
Ben verirdim, ona aldığım hediyeleri ise geri almam.
Verirse aticagim icin vermesin kullansin isine yarayan bisey varsa yoksa atsin gitsin bana verip napicak geriye 🤔
Hayır geri verilmez..
vermem yani 😀
Araba, ev v. b seylerse bu hediyeler zaten kendi adımadir mutlaka alirım.
Bana saçma geliyor çünkü hediye etmişsin artık ona ait olmuş
Güzel anıları, güzel anları unutamadıktan sonra nesnelerin bir hükmü yok..
İstemem aldıklarımı ama aldıklarını veririm o ona yeter
Böyle araba hediye etsin ayrılmam snjs çünkü arabayı sevgilim olarak görürüm djdj
veren ve vermeyen vardır. Hediye değeri güzelleştikçe geri verme olmaz
Ya vericeksin ya da çöpe aticaksın ben çöpe atıyorum
Ben geri vermem ama kullanmam da kötü ayrılırsak atıyorum falan.
Elif merson hayırlı olsun verme sakın geri dkskds
😂😂😂
Hediye geri verilmez ama hediye resimdeki ise işler değişebilir 😄
Istemek olmaz da verin bir zahmet ya kolay mi kazanılıyor para
Yok yok vermem
Saygısızlık, basit sığ bir düşüncedir bu.
Verilmeli veya atılmalı.
Mercoyu geri vermem ben nah alır :D :D
Alayını yaktım ben neyi geri verecem 🤣🤣🤣
Hayır doğru değil bence ben yakmıştım 😃
kalsin sende ya verme 😂
İsterse veririm istemezse çöpe atarım
Hediyeyi iade etmek saygisizliktir.
Alınan mal geri verilmez 😂
Vermelisintabi olmaz öyle şey 😊😉
Bence evet ve ya kullanmam atarım
İstiyorsa veririm napayım
Onu unutmak istiyorsam verirdim
Hiç hediyeleşmedim cancan bilmiyorum 😶
O yaşanmışın bir hatırasıdır
Vermem inadına giyer takarım 😅
Pahalıysa vermemeliyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar