Aldığı hediyeyi kaybettim çok üzgünüm ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1 ay önce ilk bulusmamizda çok güzel bir kolye hediye etti ondan sonraki gün sınavım vardı kolyeyi taktım evden aceleyle çıktım ama kolye boynumdan düşmüş otobüste elimi boynuma attım kolye yok. Her yeri aradım bulamadım. Neyse sonraki buluşmamızda bana kolyeyi niye takmadin dedi kaybettim diyemedim ben de kıyamıyorum hatıra olarak kalsın dedim sizce beğenmediğimi falan mı düşündü? Tak diye almıştım dedi sonra zaten sormadı bir daha ama boynumda görmemek üzmüş müdür onu? Kolyenin aynısını almak istedim ama fiyatı beni biraz aştı benzerini aldım netten fotoyla alakasız çıktı napicagimi bilmiyorum ya 🤦‍♀️ çok mahçup hissediyorum ne yapmalıyim?

Aldığı hediyeyi kaybettim çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla