Bana aldığı hediye bozuldu diye kendisini çok kötü hissediyor?

Eşim bana pahalı bir hediye almış ama daha kutusundan yeni çıkarmışken bir sorun olmuş. Benim haberim yoktu bugün bana mesaj atmış "Sana hediye almıştım ama bozuldu, tamire gönderdim ama tamir edilemiyormuş" dedi. Eşim çok üzgün, o üzülünce ben de üzülüyorum. Onca emekle aldığı şey boşa gittiği için bir tek ona üzülüyorum. Ona düşünmen beni çok mutlu etti, çok mutluyum dedim ama kendisini kötü hissediyor. Beni düşünmesi beni gerçekten çok mutlu etti ama o üzülünce ben de üzülüyorum. Kendisini kötü hissetmemesi için ne yapabilirim?

Bana aldığı hediye bozuldu diye kendisini çok kötü hissediyor?
Cevapla