İllaki her insan yanına yakışanı ister doğal olarak. Peki senin için şart mıdır?


Hayır şart değildir. ben kızlar gibi dışa bakıp seçmiyorum sonuç olarak. dışa bakıp seçen ya da dışa değer veren kişi gerçekten sevmiyor demektir.
Tabii ki şart dış görünüşü hoşuma gitmeyen birisini tanımak istemem bana hiç kimse istemez her şey dış görünüşte başlıyor bunu kabul etmek lazım.
Kimse beğenmediği birisini merak etmez sonuçta, önemli.
Cevap
3Cevap
Tabiki de önemli, aksini iddia edenleri hiç samimi bulmuyorum. Kimse dışını beğenmediği, görüşünden hoşlanmadığı birisini umursamaz.
Süpermodel olmasına gerek yok, öz bakımını yapsın ilk insan gibi dolaşmasın.
Yanıma yakışması benim için en son kriter. Geveze olmasın zeki ve karakterli olsun yeterli
duygusal olmayan bırıyle hayatta yapamam.. ben cokoprens ıle bıle mutlu olan adamım
şart sevdiğim kişi iyi görünür zaten.
Bir şekilde bir şeyini sevmem lazım tabi
Evet şart
kesinlikle önemli
Albenisi olmalı
evet
Yanıma yakışmalı
Evet şarttır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?