Bunların tiple şunla bunla alakası yok. Bir kişi istemiyorsa hayatına birini almayı karşısına kim gelirse gelsin almıyor. Bu işler için çok fazla olumlu faktörün karşıdaki insanda olması gerekli, biraz onda kendini tamamlayacabilecegin şeyler olması lazım. Sende olmayıp onunla kendine katabileceğin şeylerin olması lazım. Anlayış, sadakat, saf sevgi olması lazım ki insan şu ekonomide bir çılgınlık yapıp onca yükün altına girsin. Kısacası etkenlerin hepsi bizi tersi yönünde etkiliyor ve kimse kimseye güvenmiyor artık. Edit: ekonomi ne alaka diyeceksiniz biliyorum. Bu saçma düzende bir ev kurmak ve düğündü vs idi bunların hepsi standart insanlar için ömür boyu borç demek yükten kasıt budur.
Benim beğendiğim ve beni beğenmesi gereken tek şart 👍 onun dışında çokta güzel olmak zorunda değil aksine çok aşırı güzel bir hatun tercih etmem çünkü musallat olan çok olursa başım beladan kurtulmaz. Her gün her gün birilerini dövüp, ayağından vurup, ağız burun kırmak istemem.
Şart değil de her ne kadar kalp denilse de önce dış görünüşe bakıyorlar. Eli kolu düzgün olsun yeter demek de bir dış görünüşe önem verildiğini gösteriyor..
Tip önemsiz değildir. Ve evet dışını beğenmediğinin içini merak etmessin ANCAK bu giriş kısmı için önemli Yakışıklıysan direk tanışma faslına geçersin veya güzelsen direk yürüyen olur. Ama sonrası başka ondan sonra karakter devreye girer. Şimdi tipsiz olsan zor iletişime girer kendini zor gösterirsin Ama bir şekilde bağlantıyı kur Sonra her şey nasıl gidiyor gor. O yüzden karakteristik özellikler Daha önemlidir. Yakışıklı veya güzel olup sı, çıp batıran insanlarda gormedim değil
Benim için önemli değil. Bana aileme yaşam tarzıma düşünceme uyum sağlaması bi erkeği gözümde 3-0 öne çıkarır. E bide uzun boy. Çok uzun değil 1.70-1.80 😂
Yok beee. 1.90 çok uzun mesala. Benim için 1.70-1.80 ideal. Abartılı kısa ve uzun tercih etmiyorum ama şans işte. Belki 1.60 olur huyu suyu karakteri arayı kapatır.😁
Ama şöyle bir avantajı var 180in mesela bot giyiyorum oluyorum 1.82😂 en azından 185-90 nın yanında 170 kadar sırıtmıyorum uyum sağlıyorum buda yeterli gibi: )
Karakter konusunda katılmıyorum kimse dışını beğenmediği birisinin karakteriyle ilgilenmez illaki çekici bir yanından etkilenip öyle karakterini merak eder😂
Bilmiyorum ben son zamanlar böyle düşünüyorum. Bir sene önce sorsan boyunu kilosunu ten rengine kadar sıralardım. Ama artık o kadar kriterin yok. Asıl önemli olan kriterleri farkına vardım
Geçen bir hanımefendiyle sesli konuştum bana sohbetin sonunda sesini ve seni beğenmeseydim yüzüne kapar konuşmazdım dedi o yüzden bu kanıya vardım aslında😂
E tabi illaki herkesin önceliği farklı. Ama ben şimdiye kadar sıfat güzelliğinin avantajını görmedim. Bir kadın olarak şahsıma benim için bu dezavantaj.
Bence dezenavantaj olmasının nedeni senin için kıskançlıktır bugün yarın ciddi yola girersek sadece ben bakayım başkası bakmasın mantığı bence mantıklı: )
Sorun ne biliyor musun? Kadınların bu konuda sayısız sıkıntısı var o kesin. Ama erkeklerde yüz vücut güzelliği olayının abartılmasını hoş bulmuyorum. Tabiki gerçekten bazı insanları Allah özene bözene yaratmış. Kız erkek benim bile bazen gözüm takılıyor. Ama bir erkek kaslı yapılı kemik yüzlü sarışın esmer diye ona uygulanan haksız tarifeye karşıyım ki bu kadın için de geçerli. Dış görünüş merakı yüzünden insanlar hakettikleri değeri alamıyorlar. Neden saçı yok neden kaşı gözü yamuk. Kimse azmine vicdanına ya da mantığına bakmıyor. Kadınlar desen güzelim demiyorum ama eli yüzü düzgün diye tabir edilen biriyim. Ama yani arkadaş kıskanmak değil de takıntı paranoya ve hep kesin birini bulur buldu algısı yıprattı
Kastettiğim şuydu. Kendimden örnek vereyim bir çocukla tanıştım karakteri iyiydi ama tipini beğenmediğimi fark ettim kısa sürede e madem begenmedin neden kabul ettin dersen duygusal boşluktaydım başkasındaydı aklım aslında eski sevgilimdeydi ben üzülüyorken ilgisi bana iyi geldi sonra anladım ki yok sevemiyorum arkadaş bile olsam daha iyi olacaktik bi bahaneyle ayrıldım kendimi hala suçlu hissediyorum😟 yani demem o ki hoşlanmadığın yerde durma.
burada bi soru vardı hatta bak bu konuya örnel bütün kızları kastetmiyorum sma cogu böyle kız diyor ki cocuk benim g noktamı görmek istedi yakısıklı cocuk hosuma gitti tipsiz olsa sülalesini bırakmazdı mesela yani
Elı yuzu düzgün olsun fazlada yakışıklılığa gerek yok önce olsaydı en yakısıklısı ısterım derdım😊ama yakısıklılıkta 1.90 boyda boşmuş evlenınce öğreniyorsun huy güzelliği olsun güzellik gelıp geçici ama huy Oylemı.
hayir alakasi yok bir kisinin dis gorunusune asik olmazsin tabiki etkisi vardir ama sen asik oldugun icin guzeldir/yakisiklidir o kisi zaten senin baktigin gozle guzellesir insan
E bakım olacak tabi ama oyle kaslı olsun çok yakışıklı olsun ona bakmazlar. Daha cok kadin dilinden anlıyor mu ona bakarlar. Mesela ben bir erkek sadece yakışıklı diye onunla tanışmak icin kırk takla atmam ama erkekler güzel hatunlarla tanışmak icin kırk takla atar
Evet haklısın mesela geçen anonim şekilde sırf sesli konuştuğum bir hanımefendi oldu beni görmediği halde sesimden etkilendiğini ve diksiyonumu sevdiğini söyledi. Acaba kadınlar hakkında yanlış mı düşünüyoruz diye de soru işareti oluştu kafamda: )
Kafası çalışan bir erkek kadın beynini anlamaya çalışır ve dunyanın en tipsiz erkegi kadın dilinden anladigi taş gibi hatunu tavlar. Boş konuşmuyorum bu arada orneklerini cok gordum