Güzel bir kadın olmayınca sağlıklı bi ilişki kurmak imkansız mıdır?

İki tane ilişkim oldu ikiside yakışıklı değildi ama ben görünüşlerinden memnundum ikisini de kral gibi hissettirdim hiçbir saygısızlık yapmadım diğer her şey de yolundaydı ama bana hep "bakımlısın ama yeterince güzel değilsin şu kız senden daha güzel" tarzında konuştular gözleri hep başka kadınlara kaydı yeterince değer vermediler bende ayrılmak zorunda kaldım ve şimdi hiç kimse için uğraşasım yok genelde biri benden hoşlansa da daha güzelini görünce yüzüme bakmıyor hep böyle oldu

Güzel bir kadın olmayınca sağlıklı bi ilişki kurmak imkansız mıdır?
Cevapla