3 yıllık ilişkim var ve ilgisiz sevgisiz gibi hissediyorum, ne yapmam gerekiyor?

3 yıllık ilişkim var ve bazen çok iyi davranıyor çok seviyor gibi bazen de çok ilgisiz alakasız ailem sıkı biraz ama sadece pazar günleri buluşmaya odaklanmış hiçbir şekilde düşünüp de evde olduğum günler olsun buluşmaya yönelik değil iş spor ev sürekli hastayım desem arayıp merak etmiyor normal yazarak limonlu su iç şu iyi gelir şunu yap vs vs diyor ama ben düşünmüş gibi hissedemiyorum çok agrasif diyelim çok mutluyum birsey oluyor sinirleniyor ve direk moodumu düşürüyor bazen durduk yere moodu düşüyor noldu diyorum bilmm içimde sıkıntı var diyor ne var diyorum birsey yok ama sıkıldı diyor ayrılıyorum bazen dayanamıyorum çünkü pskilojikmen çok etkiliyor beni seviyorum da sonra yazıyor gine çok seviyorum diye özür diliyor barışıyoruz bagımlılık oldugunu da düşünüyorum bırakamıyorum sizce sevmiyor mu ayrılmalı mıyım ya da düzeltebilir miyiz?

3 yıllık ilişkim var ve ilgisiz sevgisiz gibi hissediyorum, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla