+1 yılKimse kimseyi mutlu etmek için yaşadığı hayatı seçmedi. Ha erkek istiyorsa kadınının mutluluğu için yaşamak, yine bu da bir seçimdir. Kimse bunu yadırgamaz. Ama erkek çabaladığı halde kadın bir şeyleri görmüyorsa üstüne daha da çok almak istiyorsa burada bir çatlak oluşabilir. Sonuçta baktığımızda erkek robot değil, etten kemikten yaşam enerjisiyle dolu bir varlık. O enerjinin var olduğunun kadın bilincinde olmalı ve anlayışla karşılamalıdır. Alma verme dengesini de iyi kurmalı. Çünkü bir taraf ağır basarsa kadının da erkeğin de mutlu olması biraz zorlaşır. Ben eskiden çok vericiydim, bunu her zaman kabul ederim ama artık vermiyorum. Çünkü enerjimin kıymetini çok iyi anladım
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHep aklımda böyle yer alıyor hep
Mutlu ediyorsun sımarıyor hareketleri değişiyor sonra sonra senden soğuyor diyelim ki ortada bir emek var emegi unutup başkalarına yöneliyor
O yüzen benim ilgim şımartır karşimdakini ilgim öz güven veriri değerini bilmek gerekirken daha cokk ,,,,00 Yorumla
+1 yılİkisi de olabiliyor birini seçemiyorum maalesef ama genel manasıyla mutluluğu bir kişiye bağlayan ve fazlasıyla beklenti içinde olan insanlar mutsuzluğa mahkum olabiliyorlar. Elbette aşk bir ihtiyaçtır ancak her şey de değildir. Tek mutluluk kaynağı hiç değildir. Başta sağlık gelir ve kendini sevmek mutluluğu bulmamız için bunlar bile yeterli olabilir. Memnuniyetsiz insanı hiçbir erkek te mutlu edemez çünkü içten bir mutsuzluk vardır.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru noktalara değinmişsin ✨
- +1 yıl
Teşekkürler ☺️
+1 yılÜlke çapında bakarsak evet Türk kadınları gücü maddi değeri sevgiyle harmanlayan bir yapıda erkeklerimiz yıllarca yabanci kadınlarla evli kalıyor kimse bunun nedenini cinsellikle ve sırf bakimla aciklamasin yabanci kadınlar bizim toplumun kadını hibi erkek üzerinde egemenlik ve baskı kurmuyor ozgur bırakıyor bizimkiler elinde olsa adamin cebine gizlenir onla ose gider onla gelir
110 Yorumla- +1 yıl
Bizimkiler erkeği yatırım görüyorlar o yüzden kaybetmemek için yapıyorlar. Yabanci kadinlar hem ekonomik özgürlüklerini ele alıyorlar hem öz güvenlerini koruyorlar , güçlü ve akıllı kadınlar. Darısı bizimkilere , gerçi eskiye göre yine baya iyi gidişat
- +1 yıl
Aynen katılıyorum demekki Türk kadınlarındaki erkeği baskılama güdüsü birazda kendi özgüvensiz kimliklerinden kaynaklanıyor çünkü onlar için erkek onlara bakmakla yükümlü hertürlü finansman kasasıdır çoğu kadınımız sırf bu yüzden sorunlu evlilikleri ittire kaktıra götürüyor yazık gerçekten
- +1 yıl
Aynen öyle. Ve daha da kötüsü aldatılınca bile finansını kaybetmemek için o kadın kocamı baştan çıkarttı diyerek o evde oturmaya devam etmeleri.. bırakıp gidemez bu yüzden de kocaya toz kondurmaz
Kadınlarımızın çok değişmesi lazım , onlar değişmeden erkeklerimiz de adam olmaz. Kısır döngü için de mide bulantısı ile yuvarlanır gideriz bizde.. Yetişememiş yetişkinler ülkesi - +1 yıl
Kesinlikle, bu arada profile mest oldum saçlar çok yakışmış:)
- +1 yıl
Teşekkür ederim🌷 eski üyelerdensin o zaman')
- +1 yıl
Evet canım vede sana pilli demeyi çok özledim valla kaç hesap kapatıp açtım sen hala aynı yoldasın iradene hayran kaldım:)
- +1 yıl
Merak ettim seni 😅
- +1 yıl
İnşallah bir gün tanışırık dermişim:)
- +1 yıl
Bide klavyem bozulduğu için ağlamalı gülmeli emoji atamıyorum şu an tek simgeyle yetiniyorum:(
- +1 yıl
Skdjkd inşallah 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Kadın ruhundan anlamayan erkeklerin beceriksizliği..
Şımarık, doyumsuz hemcinslerimi de yok sayamam..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılBazı erkekler çok ruhsuz bazende aşırı şımarık kadınlar görmüyorum değil her ilişkide sorun bambaşka…
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Her ikisi de olabiliyor bazı kadının ayağına dünyayı sersen niye bu tarafa sermedin der,
12 Yorumla- +1 yıl
Niye o tarafa sermedin.. İlla kadını söyletecen 😂😂
+1 yılMutluluğun bir sonu olduğunu unutmak mutsuzluk için yeterli zaten , herkes sürekli memnun ya da becerikli olamaz robotlasmak gerekir.
Mutluluk arıyorsan beklentilerini dusurmeni tavsiye ederim.
Ben hayattan bir şey beklemiyorum mesela onun için mutsuz olmak için bir nedenim yok.
Beni a sosyal yapmayın hemen
Ben istediğim yönde ilerlemeye hayatımla alakalı aldığım hedeflerim ve kararlarım üzerine çalışıyorum.
Ve şunu asla unutmuyorum.
Bir an sonum olucak.
Her yazdan sonra bir kış geldiği gibi.
Fakat bu tarz cümleler pekte senin beklentin ölçüsünde değil zannedersem.
Kısacası anı yaşa deyim. Ne ilerisi ne gerisi
12 Yorumla- +1 yıl
Anı yaşamaya o kadar odakliyim ki bir dakika öncesini sor hatırlamam 😌
- +1 yıl
Güzel fakat anı yaşamak geçmişi rehber gelicegi hedef yapıp yaşamaktır aslında
Söyle düşün : bir arabadasin ve şoför sensin direksiyonu tutuyorsun ve ilerledikçe yola göre arabayı yonlendiriyorsun. Bu suani yansıtır müdahale ettigin anlardır. Yan aynalar küçüktür ve arkayı gösterir o da geride kalanları ve gelenleri görmek ve çarpmamak içindir. Birde ön cam var buda büyük , ve asıl odagin hep orasidir yani gelicek , şöyleki gelicekle şu an arasındaki fark söyle şu an ilerlemessen gelicege gidemez yerinde sayarsin, gelicege gitmek içinde şu an ki aracı kontrol etmen seni ileri yani gelicege taşır. Bu araba senin tamamin ruhun kalbin aklın ne sayarsan say yani. konu uzun
Onun için bu örnek inşallah yeter.
Kısaca yöntemin doğru
Fakat arada yan aynaları ve ön camida kullanmalisin.
Ve mutluluğu sadece erkeğe bırakma sende kendini mutlu eden şeyler yap lütfen
+1 yılKendi adıma istediğim tek şey sevmek sevilmek. Kimse kimseyi bir şeye zorlayamaz. İki tarafta bunu anlamalı. Karşılıklı empati olması lazım. Erkekler özgürlüğüne düşkün kısıtlanmak istemiyor kadınlar romantik ilişki istiyor. burada önemli olan kısasa kısas yapmamak. Birbirini tamamlayan kişiler akışta kayboluyor Diğer pürüzlü ilişkilerde arada bir sürü insan, ihanet, hastalıklı bağlanma vs oluyor. Bence akışa inanmak lazım. Mutlu olmadığın ilişkiyi zorlarsan mutsuz olursun kanki kısaca. Ya ılımlı olucaksın ya da agresif yollar seçeceksin seçim bize kalmış
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence kadınları mutlu etmek aslında çok kolay, zor değil, anlaşılmaz insanlar değiliz. Partnerimize git diyorsak aslında üstüme düş demek istiyoruz, şahsen ben, bana kitap hediye edilse, bir kutu çikolata hediye edilse mutluluktan uçarım ya da bana kitap okusa dünyalar benim olur, küçücük şeylerden mutlu olurum, illa milyarlar dökmesine lüzum yok ki, bana sürpriz yapsa, benim için piknik yapmayı tasarlayıp benim için bir şeyler hazırlasa, birlikte piknik yapsak ben aşırı mutlu olurdum. Biz kadınlar fevriyiz, çünkü çok duygusalız, bazen çocuksa küsüp laf vurdurabiliyoruz lakin gönlümüzü almak çok kolay aslında, bir öpücük, bir tatlı söz, samimi bir özür kalkanlarımızı indirmemizi sağlar. Bence çok kolay, erkeklerin geneli bu olgunlukta değil sadece. Olgun bir erkek kadının fevri çıkışlarını anlar, anlamlandırır, gönül almasını da bilir. Bence kadını anlaşılmaz gören erkeklerin geneli karakter olarak olgun değil, yoksa kadın karmaşık, anlaşılmaz değildir
10 Yorumla
+1 yılGenelleme yapmadan konuşacağım, benim etrafımda gördüklerim ve yaşadıklarıma dayanarak erkeklerin beceriksizliği diyorum.
Minicik güzel bir söz söylemekten dahi ödleri kopuyor, aman erkekliklerine bir zarar falan gelir belki ya da aşırı basit ama karşı tarafı mutlu edecek şeyleri düşünmekten dahi acizler.
Sürekli "erkekler yüzeysel düşünüyor" falan zımbırtıları dolaşsa da önemsedikleri insan için azıcık derinlere inilebilir bence, yapılabilir yani bizlerde olan onlarda da var.🫴🧠10 Yorumla
+1 yılGenelleme yapmak bana yakısmaz lakın kadınların birçoğunun istekleri ve arayışları hiç bitmez. Yakışıklı olsan fizik isterler oda tamam karakter ısterler. Karakterlısınde dıyelım doktor ya da muhendıs ol ısterler. O bıttı kac tane evın var yazlık var mı araban var mı? hepsınde kafasında okey ısaretı buldu dıyelım flort donemınde...
Bır bakmıssın senden ıyısını gordu hemen acaba bekar mı dıye dusunup senı yarı yolda bırakma ıhtımalı var..
Kadın metabolızmasını ve dusunme yapısını cozmek cok zor... Erkek adam ılıskıye baslamadan kafasında bır ton dusunceyle baslamak zorunda kalıyor. Bu da erkeklerı halıyle cekıngen yapıyor. Mütevazi kadınlar o kadar değerli ki işte onlarada değer bilmeyen hor gören ukala hanzo erkekler denk gelıyor aşka küstürüyor...10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hiç kimse yetinmesini bilmiyor. İnsanlar ve zaman değişti.
Mutluluğun karşılığı para olmuş. İnsanlar sadece ve sadece mutlu olmak için bir hediye, maddiyat yani karşılık beklenir olmuş.
Karşındaki insan artık önemsenmek için, bana ne kadar değer veriyorsun karşılığı gözle görülür bir meta, obje yani hediye. Hediyenin cinsi sana ne kadar değer verdiğini gösteriyor. Hatta der ki karşı taraf " bana alanala bunu almış" der diye serzenişte bulunur karşı taraf.
Hata tek taraflı mıdır? Elbette hayır. Mutluluğun tarifi olmaz.
Ama insanlar Mutluluğu Amaç dedil Araç olarak görüyor, bir nesne olarak görüyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte olmuş.
Peki suç kimin...10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılSuç, bence ne sizde ne de bizde.
Suç, kadınların "mutlu" olabilmesi için yıllarca yaratılmış olan algılarda, lanse edilen o sahte senaryolarda, bir şeylerin satılması için uydurulmuş günlerde, reklamlarda, pahalı hediyelik eşyaların ya da mücevherlerin yarattığı anlık yanılsamalarda.
Her kadın kendi içine dönüp onu neyin veya nelerin mutlu ettiğine dair birazcık kafa yorsa mutluluk o kadar da uzak bir ihtimal olarak kalmayacak.
Elbette istisnai durum ve zamanları da yok sayamayız. Bundan dolayı bu durum ve zamanları yaratamayan erkeklerin de suçta payları vardır.
10 Yorumla
+1 yılKadınlar kendilerini mutsuz ediyorlar. İyi erkeklerin değerini bilmiyorlar.
Bir kadının ayağına dünyayı da yığsan, ona sadık da kalsan, onun için her şeyi yapacak da olsan kadınların %80 i nankör ve gözü dışarıdadır. Ne istediğini bilen biriyle karşılaşmak çok önemli. Bekarım ama biriyle olacaksam ailesi en çok önemli benim için. Efendi, samimi, sevgi dolu ahlaklı bir ailede büyümüş kafaca olgun bir kadınla olursa olur bulamazsam bekar ölürüm yapacak bir şey yok. Böyle bir kadını mutlu edebileceğimden eminim ve tabii ki onun da beni.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBirini, bir başkasını mutlu etmek, erkeğin de, kadının da görevi değil. Kimsenin mutluluğu bir başkasına bağlı olmamalı. Kadının mutlu olması bir erkeğe bağlı olmadığından, bir erkeğe bağlı olmaması gerektiğinden, erkeğin değil, kadının hatası... Kendini mutlu edecek erkeği aramak yerine birlikte ve varlığıyla mutlu olabileceği erkeği hayatına almadığı için.
11 Yorumla- +1 yıl
Sevdim bu yorumu 😌
Neden mutlu etmek bir cinse yükleniyor ki. Bana göre bir ilişkide olan herkes elini taşın altına koyması gerekiyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Tabiki öyle. Ben bir kadın olarak, kadının penceresinden bakarak sordum sadece
+1 yılAslında ikisi de. Bazı kadınlar vardır, ufacık bir mesajla ya da basit bir sözle mutlu olur. Bazı kadınlar vardır ona servetini bırakmadığın ya da doğum günü hediyesi olarak ev, araba almadığın sürece mutlu olmaz. Erkekler "genelde" ikinci seçenekteki kadınlara gidip paralarını yatırıyorlar pardon harcıyorlar.
İlk seçenekteki kadınlar da üzülüyor, basit bir hareket dahi onları mutlu edebilecekken çünkü değer görmüyorlar..
10 Yorumla
+1 yılKadınına ve erkeğine göre değişir bazı kadınları mutlu etmek cidden çok zor, bazıları ise küçük şeylerden mutlu olabiliyor, fakat mutlu etmesini bilen centilmen erkekler mutlu olmasını bilmeyen kadınlarla birlikte, kadın ruhundan anlamayan hödüklerde gerçek kadınlarla birlikte, gerçek kadınlar ve centilmen erkekler genel olarak yalnızları oynuyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadının neyden/nelerden mutlu olup olmadığına ve olduktan sonra daha fazlasını isteyip istemeyecegine göre de değişir. Ve bu erkek benim cebimde kafama göre takilayim demek yerine o erkeğin size olan duygularını istismar etmezseniz mutlu olabilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılErkekler kadını mutlu etmenin yolunun ona çok büyük ve sık aralıklarla sürpriz yapmak olduğunu, ne bileyim sürekli çiçek böcek almak olduğunu sanıyorlar. Ama hiç mi hiç öyle değil. Bizim tek istediğimiz her gün, sevildiğimizin bize hissettirilmesi. Bu hissin bize geçmesi. Ağzı olan konuşuyor yoksa. İnsan sevdiğine sevdiğini hissettirmeli. Bunu istiyoruz, çok değil.
10 Yorumla
+1 yılkadınına göre değişir o aslında erkeğe göre de değişir ama kimi kadın vardır önüne Dünyaları sersen de neden sağıma soluma da sermedin der nankördür azla yetinemez memnuniyetsizdir çünkü ama bazı kadınlar vardır sevdiği kişinin var oluşu ile nefes alıyor oluşu ile ne bileyim işte küçücük bir elma şekeri ile bile mutlu olur
10 YorumlaYanlış insanda doğruyu aramak mutsuzluktur
Yanlış adamları seviyoruz ilte buda bizim hatamız
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. İnsanlar fabrikasyon bir ürün değil farklı farklı karakter yapilarimiz var hal böyleyken cinsiyet önemsiz kalıyor.
Bir taraf mükemmel olsa da karşı taraf kendi içinde barışık biri değilse bu insanı tatmin edebilmek mümkün değildir.
Kimisinin de beklentileri minimaldir.
İşin özü dönüp dolaşıp uyuma geliyor.
Uyum varsa hersey daha kolay ve zevkli olur.10 YorumlaTamamen erkeklerin beceriksizliği. Tam diyorsun ki evet kafamdaki ilişki bu, şartlar uygun ama bir anda gariplikler seziyorsun. Sorduğun zamanda çelişkili cevap geliyorsa bir geri plana çekiyorsun kendini. Şeffaf olmak zor değil ki, her şeyinizle herkese karşı değil ama birine karşı şeffaf olmayı denemelisiniz. Ki o kişide sizi tamamen kabullensin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAksine kadınları mutlu etmek çok kolay. Bir çocuğumuz çocuk ruhluyuz zaten. Bunu anlayamayacak ne var ki? En ufak ve basit şeyden bile mutlu olabiliyoruz. Herşeyin illa ki maddi olması gerekmiyor. Manevi sevgi somut, soyutta da insanı mutlu eder.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bu bir ekip çalışması kadın sürekli daha yüksek beklenti içinde erkek sürekli daha az ilgi gösteriyor. Kadının ayaklarinin dibine dünyayı serseler biraz sola doğru serin dermiş. Bunun yanısıra bir selam ile mutlu olacak kadına o selamı vermeyen erkekler.. mutsuzluk bir ekip işidir. Kimse yalnız başına mutsuz olamaz. İlle bir suç ortağı olur
10 Yorumla
+1 yılBu fedakarlıktan geçiyor , her iki cinste fedakarlık yapmadığı için mutluluk adeta yalan oluyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılMutlu olmak isteyen güzel bir sözle bir çiçekle bile mutlu olur Mutlu olmak istemeyenin önüne dagları ser gözü görmez
Bence kadınlar aşık oldukları adam onlara kötü bile davransa mutlu oluyor Farklı bi bakış açıları var Çok haha kiki sevmiyolar
Mert olmalı spor yapmalı eli açık olmalı sürekli ilgilenmeli konuşmalı ve kendisini kadına kabul ettirmeli
Yoksa ne yaparsan yap turışka mırışka yani10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal medya kullanan bayandan hayır gelmez, kendini sevmez. Eşini sevmez. Yetersiz görür durur, yetersiz gördüğü yerde saldırı haline geçer. Alışveriş yapar, sevgili/eş ona sarar. Arkadaşlarını çekiştirir. Türlü şeyler. Bunun erkek versiyonları dahi var. Onlara erkek bile demiyorum. Son olarak ekonomi de bizi mutsuz yapan faktörlerden birisi.
10 Yorumla
+1 yılKadınların şımarıklığı, ilgi açlığı, bencilliği, aç gözlülüğü
12 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerin kendini bişey sanması, egosu, şerefsizliği, sapıklığı
- +1 yıl
🤣🤣
Erkeklerin beceriksizliği kadınların da doyumsuzluğu tek taraflı değil.. çünkü bazen kadina dünyayı şer önüne o kadar memnunsuz insan görüyorum ki. Erkekde ne yapsın diye düşünmüyor değilim açıkçası bu denli kadınlar da olunca
21 Yorumla- +1 yıl
Hay senin ağzın bal yesin
+1 yılErkeklerin beceriksizliği de var bazı kadınların da durmak bilmeyen istekleri ve arzuları da var ikisi birleşince iki tarafta da suç var birbirlerinin eksiklerini tamamlamak yerine açığa birbirlerinin yüzüne vuruyorlar tatlı dille hal etmek varken herşeyi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Bana kalırsa, her iki cinsin de çiğliğinden kaynaklanıyor bu durum.
Yetiştirilme tarzından, çevreye kadar bir çok faktör var ama asıl kişinin özünde bitiyor.
Hatta tez konusu bile olabilir bu. Sosyolojik bir tez..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBunu cinsiyete bağlamak yanlış olur çünkü karşınızdaki insanı merkeziiniz yapmadığınız ve fazla beklenti içinde olmadığınız sürece daha mutlu olursunuz 🤗 mutluluğu tasarlayamazsın varsa yaşarsın yoksa bakarsın kısa ve öz bu
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yılKadınları mutlu etmeyi bilmeyen erkekler de var, şımarık olan kadınlar da. Bazı kadınların önüne dünyaları sersen, keşke şu tarafa serseydin der :D Her insan da farklı şeylerden mutlu olduğu için bunun belirli bir tarifesi yok
10 Yorumla
+1 yılİlişkiye bakar. Bir ilişkiye bakarak her ilişki böyledir diyemeyiz. Bazen kadın çok şımarır istedikçe ister, mutlu olmaz. Bazen erkek tabiri caizse öküzdür, niyeti sevmek değildir bu yüzden kadından anlamaz. Kadını mutlu edemez
10 YorumlaNiye sadece kadınlar mutlu olmak zorunda niye bu kadar vizyonsuz olmak zorundasınız
12 Yorumla- +1 yıl
Sadece kadınsal kısmı aldım ele 🕳️
+1 yılKadınların becereksizliği erkeklerin şımarıklığı 😂
114 Yorumla- +1 yıl
Skdjs sorum çarpildi Freddy
- +1 yıl
Biirr ikiii Freddy geldiii 😂
- +1 yıl
Dur dur yine başlamayalım hep gece yapıyoruz bunu 😂
- +1 yıl
İstemsizce kapıya doğru bakışıma ne demeli ahsjd
- +1 yıl
Oh iyi oluyor demeli wdksjd
- +1 yıl
Sen uyucan daa komsi 😂😂
- +1 yıl
Bugün sabahlayim diyom komsim 😅
- +1 yıl
Kaçışın yok o Freddy gelecek sana 😃
- +1 yıl
Tanrıdan dileğim bu gece göğsüne scotthis fold otursun 😂
- +1 yıl
Farları açmış karşımda yatıyor şu an 😂😂
- +1 yıl
Oh hazırlıklar tamam,, iyi geceler o zaman askdjs
- +1 yıl
Zabaa gadak burdayık böğün 😂😂
- +1 yıl
Kahveler benden ☕☕😂
- +1 yıl
Alırım bi hüüp 😂
+1 yılHer ikiside bence kadınlara çok fazla iltifat ve beğeni geldiği için bir süre sonra seni seviyorum lafı bile klasik gelmeye başlıyor. Erkekler de yoğun iş temposundan falan yeterli ilgi alakayı ayıramıyor olabilir mesela
10 Yorumla
+1 yılBunu çokça tespit ettim mutlu etmeyi bilen erkekle şımarıklara denk geliyor, şımaracak kimsesi olmayan şımarmayana da mutlu etmeyi bilmeyenler denk geliyor 🤷♀️
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBuna genelleme getirmek yanlıs olur.
Çikolata ile mutlu olan kadınlar varken dunyalara sahip olsa da mutlu olamayacak kadınlar var.
Aynı şekılde hemcinslerim için de geçerli bir durum20 Yorumla Erkekler en basit şeylerden bile anlamıyorlar. Böyle olunca tabi bizim istediklerimiz saçma geliyor. Çünkü istediğimiz şeyi anlayamıyorlar bile, düşüncesizler maalesef.
Hadi diyelim şımarıklık olsun ben hatalıyım yine bir şey olmaz, ne de olsa kız evi naz evi💃💃💃🎶
10 Yorumla
+1 yılÇoğu zaman onlardan kaynaklı. Çoğumuzun hayalleri aynı değil mi? Bize şarkı söylenmesi, yatağa kahvaltı getirmesi, çiçek alınması, sarılarak uyutması gibi şeyler. Peki bunları yapmak zor mu? Değil.
113 Yorumla- +1 yıl
Hakedecek namuslu edepli sadakatli kadın mı var sanki?
- +1 yıl
Namuslu gormedigin bir kadinla oluyor ve nikahi beklemeden bir seyler yapiyorsan zaten sen de namuslu sayilmazsin. Namus kadina ozgu degildir🙂
Hak etmedigini dusundugun bir kadini hayatina alma. Varlik icinde yokluk cektirmeye hakkiniz yok. @unfaithful2002 - +1 yıl
Bir erkekle seks yapmamış öpüşmemiş nude falan atmamış kadın nadir kaldı valla. Hakeden yok o yüzden
- +1 yıl
Oyle mi dersin? Daha biz istemeden penis fotosu atan erkekler kadar cok degillerdir inan bana🙂
Biz de sizle hem sevgili olup hem de deger vermeyelim mi o zaman? - +1 yıl
Değer vereceğimiz kadının edepli namuslu temiz bir geçmişi olması lazım. Çoğu erkek böyle düşünüyor
- +1 yıl
Soruma cevap alamadim. Cunku namuslu erkekler de az🙂 Cevap verir misin soruma?
- +1 yıl
Sizin için zaten erkeğin geçmişi önemli değil
- +1 yıl
Allah allah 😀 Bak sen su ise..
yani siz penisinizi sallayarak da gezseniz, biz size deger vermeliyiz ama biz sevistiysek degersiziz ve degeri hak etmeyiz oyle mi? 😅 Peki o halde neden o kizlarlasiniz? Degeri hak etmiyorsa hayatinda tutma o halde. İki yuzlu olmayin.. - +1 yıl
O kizlarla sadece seks yapılıyor ciddi düşünülmüyor zaten
- +1 yıl
Siz sadece bunu siz yapiyor saniyorsunuz galiba🙂
Cogu da sizi kullaniyor. Kadinarinda cinsel istekleri var, unutma. Cogu kadin da penis sallayarak gezen erkeklere eglenmelik gozuyle bakarak yaklasir. - +1 yıl
Cinsellik olarak kullanılan her zaman sizsiniz
- +1 yıl
Erkeğin adı çıkmıyor bir şey olmuyor kızın adı çıkınca erkekler ona ciddi gözle bakmıyor
- +1 yıl
O toplum sacmaligindan kaynakli. Allah katinda bile bu yok 🙂 Biz Şu an seks yapsak, unutma ki bu ikimizi de ayni kategoriye sokar. Becermeyi basari sanan balon kafalilarin ovgusuyle boşuna şişinmeyin.
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Değişiyor ya bu. Dünyaları önüne sersen yine memnun olmayan , şımarık kadın da vardır. Ufacık şeylerle bile mutlu olan kadını , mutlu edemeyen beceriksiz erkek de vardır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. İlk zamanlarda erkeğin beceriksizliği oluyor ama ilişkinin ilerleyen zamanlarında yerini kadının şımarıklığına bırakıyor.
10 Yorumla
+1 yılBirisinin beceriksizler olan bir şey drgil. Mutluluk kişinin kafasında biten bir şey. Başkalarına bağlı oluyorsa kişinin kendisinde sorun vardir
10 Yorumla
+1 yılKadınlar a ne kadar verirsen ver daha fazlasını ister ve yine mutsuz olmak için sebep. ararlar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.
+1 yılKadınları mutlu etmenin ne kadar kolay olduğunu çoğu insan bilir. Bilmeyen de o kadına değer vermiyordur zaten.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı.
+1 yılAslında iki tarafda enerji sarf etmeli. Erkek ilgili, kadın anlayışlı olduğu sürece iyidir her şey 🙂❤️
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılKendi adıma konuşayım. Beni mutlu edememek kesinlikle beceriksizlik. Ufak şeylerden bile mutlu olurum ki ben..
12 Yorumla- +1 yıl
Ufak şeyler derken? Bir kaç örnek verir misin?
- +1 yıl
Banka kartı mı mesela ufak şey?
+1 yılKadın vardır ne yaparsan yap mutlu edemezsin kadın vardır bir tane gül alırsın el üstünde tutar bu kadının karakterine bağlı bir durum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe istediğini bilen insanı mutlu etmek kolaydır. Kişi ne istediğini bilmiyorsa ağzınla kuş tutsan faydasız.
10 Yorumla
+1 yılSuç yanlış kişilerin doğru olduğuna inanmak.. Doğru kişilerle bir çadırda bile mutlu olabilirsiniz..
10 Yorumla
+1 yılKadın olsun erkek olsun oturup beni mutlu etsin modundaysa onu mutlu etmek zor olur. Mutlu insanı mutlu etmek ise çok kolay.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanları mutlu etmek güçtür. Herkes sahip olamadığının delisidir...
10 Yorumla İkiside var aslında erkeklerin başaramadığı konular da var kadının şımarık olduğu konular da var.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılPek çoğu erkek beceremiyor ama bir kısmında da kadın şımarıklığı var
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. en çirkininin bile kendisini nimetten saymasından.. Bunu da abazalara borçluyuz
10 Yorumla
+1 yılTürk kızı mutlu olamaz çünkü mutsuz olmayı daha severler çünkü mutsuz olmak daha değer verici sanki
10 Yorumla
+1 yılKadınların simarikkigi ve kendilerini bulunmaz Hint kumaşı zannetmeleri.
10 Yorumla
+1 yılKimisinde kadının şımarıklığı, doyumsuzluğu, kimisinde erkeğin beceriksizliği
10 Yorumla
+1 yılKadını anlamayan erkek & ne istediğini bilmeyen kadın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu zamanda kadınların şımarıklığı kesin. Hepsi değildir elbette. Mantıklı erkek, kadınlarla işi olmaz.
10 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 