Öncelikle mutlu geceler diliyorum önyargısız bir şekilde soru sormak ve artık aradaki bu savaş durumundan bir kenara bırakmayı bütün kadınları ve erkekleri temenni ediyorum. Sorunuzun cevabına girecek olursam, artık bu cinsiyetçi yaklaşımlardan uzak durmak gerektiğini bugünlerde zaten televizyonda fazlası kadar cinsiyetçi yayınlar var, kadın cinayetleri aşağıya kadın cinayetleri kadınlara uygulanan şiddet aşağı kadınlara uygulanan şiddet yukarı, ama halbuki şiddetin ya da bir insanın bir canın öldürülmesinin cinsiyeti olmaz. Aynı şekilde bu ülkede erkekler hayvanlar bitkiler aklınıza gelebilecek bütün canlılar öldürülüyor sadece kadınlar değil bedensel engelli olanlar eziyet görenler yaşlılar, ama günümüzde sadece insanlar eline almış tek bir cinsiyet üzerinden haber yapmayı yorum yapmayı bunun üzerinden de erkekler şöyle diyor ondan sonra erkekler oradan çıkıyor kadınlar böyle diyor. Artık bu insanları ayrıştırıcı bir dilden Uzak olmak gerektiğini düşünüyorum. Bunun sonucu olarak da kadınları ya da erkeklere değil insanları memnun etmek imkansız, bugün bakın bakalım devlet zam vermediği zam vermediği diyor devlet zam veriyor, yeterli değil diyor. İnsanlar evlenmek istiyor bir insanla tanışıyor çok mutluyuz huzurluyuz çok güzel evlilik yapacağız diyorlar, ama bundan beş altı ay sonra bakıyorsunuz ki evlendiğime Bin pişmanım keşke bununla evlenene kadar heyecan evlenmemiş olsaydım şeklinde yorumlar buluyorsunuz. Yani netice olarak insanları hiçbir zaman memnun edemiyorsunuz bu sadece kadınlarla ilgili bir durum değil. Eğer bu durum sadece kadınlarla ya da erkeklerle ilgili bir durum olsaydı bugün dünyada erkeklerin aldattığı kadar kadınlarda sevdiği insanları aldatıyor, O yüzden erkekleri niteliksiz değil, ya da beceriksiz değiller sadece kadınlar istediklerini daha fazlasını istiyor hiçbir şey için erkek olsun kadın olsun şükür etmeyi bilmiyorlar. Ben özel bir hastahane de aynı zamanda özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti alıyorum. Aynı zamanda kendimde bedensel engelliyim ama oraya gelen kas hastası ve ağır engelli insanlar o kadar görüyorum ki gerçekten insanların o kadar lüzumsuz ve gereksiz doyumsuz davrandığını ve hiçbir zaman haline şükür etmediğini gördükten sonra gerçekten diyorum ki çok basit meseleleri problemi ediyorlar. O yüzden nefsini doyurmayı bilmiyorum biz insanlar sucu sadece tek bir cinsiyet üzerinden aramayı tercih diyoruz. Ama kadın da aynıdır erkek de aynıdır.
Bir kadını mutlu etmek o kadar da zor değil, çünkü çok şey istemez bir kadın. Onu gülümsetebilmek için pahalı hediyelere ihtiyacın yok aslında. Ona kendini hediye et, ona ait olduğunu hissettir… Biraz ilgi göster, onu sevdiğini söyle, kendini değerli ve özel hissetmesini sağla yeter. Çünkü bir kadını fethetmek, ona teslim olmaktan geçer…
Kadınları mutlu etmek zor değildir aslında, yeter ki samimi olun onlara. Çiçek almayı unuttum değil; param yoktu deyin mesela. Patron mesaiye bıraktı değil, arkadaşlarla çıkacağız deyin onlara. Arkadaşlarınızla çıkmanıza kızıp, dudak düşürü yorlarsa da; sizle daha çok vakit geçirmek içindir o tafralar da. Yoksa turşunuzu kurmayacaklar;emin olun hiç bir zaman asla. Aldığınız çiçekler değildir onları mutlu eden, duygularınızı somutlaştırıp kalbinizi ellerine bırakıvermenizdir; yüzlerindeki çocukça tebessümü ettiren. Ve kalbinizin çiçeklere dönüşmüş halidir onları güldüren. Bu yüzden vazgeçemez kadınlar çiçeklerden, o çiçekleri kalbinize benzettiklerinden. Yoksa çiçek çokta önemli değildir, zira ben hiç görmedim kadınlardan çiçek yiyen. Sahiplenilmeyi sever kadınlar; “kendi ayakları üstünde durma felsefeleri” güçlü görünme kaygısından. Hesap sorar gibi değil, tebessümle “nerdeydin” dediğiniz zaman; size tüm günü anlatıverirler o an. Ama sıkıldığınızı belli etmeyin; otobüste bi kaç durak ayakta gittikten sonra, biraz oturup tekrar yaşlı teyzeye yer vermek zorunda kaldığını da anlattığı zaman. Dinlenilmeyi sever kadınlar; düşüncelerine değer verildiğinde eşsiz bir huzura kavuşurlar. Düşüncelerine değer verdiğiniz an, yine karlı çıkan siz olursunuz o zaman, sizi yere göğe sığdıramazlar; o kadar büyürtürler ki taşırırlar sizi odalardan sokaktan. Çocuktur aslında bütün kadınlar; bu yüzdendir nazlanmalar; elinde değildir ki; hala içindedir elinde pamuk şekeri saçında kurdelayla koşturan küçük kızlar. Ve annedir bütün kadınlar; bu yüzden her zaman sizden bir adım ötede yaşarlar; çünkü geleceğinizi onlar kurarlar.
Kadınları mutlu etmek zor. Erkeklerin de beceriksiz olduğu oluyor ama o yalan değil. Ben hiç beyefendi erkek seven kadın görmedim mesela. Illa sorun çıkartacak erkek seviyorlar. Kadınların da ne istediğini bilmeyeni zordur. Erkeğin de kadının ne istediğini anlamayanı zor.
Erkekler beceriksiz. Kadınların sadece pahalı şeylerle mutlu olabileceklerini sanıyorlar halbuki biraz ilgi, emek ve değer vermek bir kadını mutlu etmeye yeter. Erkeklerin kadınları para avcısı sanmalarinin tek nedeni paraları ile kadın avlama sevdalarından kaynaklı bir durum.
İki gruba arıyoruz erkekleri 😀 Beceriksizler Mutlu etmeyi bilenler olarak.. Kadınlar ne istediğini bilmiyor derler ya hani işte onlar hiçbir zaman bir kadını asla tanımadan gidecekler ahaha
Kadınlarini ne kadar kendinden uzaklaştırmak istersen o kadar sana gelir aynı bumerang gibi hiçbir kadın değerini anlamıyor o yüzden değer vermemek daha mantıklı sanırım çünkü ne kadar çok ilgi ve alaka gösterince senden uzaklaşıyor ruhunu ayaklarının altına seriyorsun kadın bunu anlamıyor kadınlar duygusal derler yok bu devirde duyguları kalmamış çok çabuk unutuyorlar ertesi gün başka birini bulabilir yani yanlış tercihleri çok sonrada üzülüyorlar mezarlığa dönüyor sonra ruhları bedenleri sonrada yaşamak istemiyorum diyor üzücü işte kadınlar mutlugu en çok eden varliklar olmasına rağmen kendilerini uzuyorsunuz başka bir şey değil yani
Kadınları mutlu etmek çok kolay, erkeklerde bu konuda becerikli. Sadece kadınlar kendileri ne istediklerini net olarak bilmedikleri için erkekler yorulup salıyor. Tutarlı, kendini ve ne istediğini bilen kadın oranı Türkiye'de %10 civarı falan sanırım.
Erkeklerin kadınları mutlu etmek gibi bir görevi yok. Mutlu olmak insanın beyniyle alakalıdır. Doyumsuz, şımarık bir kadını ne sexle, ne parayla, ne iltifatla mutlu edemez hiçbir erkek. Sizin için askerlik, sınır ötesi harekat, inşaat, ağır işler yapıyoruz. Siz bu erkekleri mutlu etmek için ne yapıyorsunuz sömürmek dışında?
Beklentiler devreye giriyor aslında burada. Kadın erkek farketmeksizin beklenti büyükse ne yaparsanız yapın mutlu olmuyor karşı taraf. Fakat bazı erkekler da fazla umursamaz tabi, değer verdiğini iddia edip çabalamıyorlar. Dildeki davranışa yansımazsa koca bir hiçtir.
Günümüzde artık mutluluk etkenleri değişiklik gösteriyor. Kadınları mutlu etmek zor değildir ancak kişisine göre değişir. Bazen de ne yaparsan yap mutlu edemeyebilirsin. Doğru zaman doğru kişi deyimi vardır ya öyle olmalı öteki türlü ağzınla kuş tutsan olmaz
Önemli olan bence iki tarafın anlamaya çalışması. Anlayış olunca mutluluk geliyor zaten. Kadınlar dolaylı yolu seviyor erkekler kısa yolu. Kadınlar erkeklerin kısa yoluna, erkekler kadınların dolaylı yoluna anlayış gösterebildiğinde iki taraf birbirini gayet mutlu edebilir.
Mutluluğu sonuna kadar karşıdan bekleyen birine zaten mutluluk lüks... bir ilişkinde mutluluk iki kişinin ortak çabası ile olur.. Hanım efendiler kendilerini ilişkideki elmanın yarışı olarak görürse daha mantıklı olur.. sevgi iki bireyin ortak emegidir.. Instada yapmacık pozlar veren sürekli gelinlik fotosunu paylaşan kiźciklarin hayatta birdefa evlenecem deyipte erkeğin sülalesini sıradan geçirdiği bir muesese değildir...
Karşıt cins neyden mutlu olabileceğini bilse sorun yok. Hemcinsim düz mantıktır fakat durmadan ayarları ile oynanırsa bozuluyor. 🤣🤣🤣 Sonra hemcinsim beceriksiz oluyor. O kadar ayarlarımızla oynamayın madem. 😃 Deneme yanılma varlıklarımıyız biz.
Mutlu etme deyimi başlı başına erkeğin ya da kadının görevidir diyemeyiz terazinin iki kefesi gibi olmalı ayrıca mutlu olması için gereken herşeye sahip olduğu halde bir doyumsuzluk var insanlarımızda cinsiyet olayı olduğunu düşünmüyorum...
Kadınları mutlu etmek kolay efendim.. Nefislerini mutmain etmek zordur.. Bu arada nefis derken yanlış anlaşılma olmasın.. Alışveriş, harcama, gibi Durumlarda..
kadınlar duygusal olduğu için biraz detaycı olmak gerek. biraz ince ruhlu olup sık dokumak gerek. ama erkek biraz kara düzen araba gibidir ne alsan beğenebilir, ne desen mutlu edebilirsin :d
Dunyanın en zor işi kadını mutlu etmektir cok örneğini gordum bir tanesi de cok acıklı bitti tanıdık mutahit vardı hanımını bir turlu mutlu edemdı en son kadın boşanalım diyince adam cınnet gecırdi ıkısıde mezara