Evlenen kadınların eşinin soy adını alması zorunluluğu kaldırıldı. Kararı nasıl buldunuz?

Bir kültürdü bence bu ya kaldırılmasa iyi olurdu sanki zaten boşanınca kalkıyordu bilemedim iyi mi ettiler kötü mü😂
Evlenen kadınların eşinin soy adını alması zorunluluğu kaldırıldı. Kararı nasıl buldunuz?
Evlenen kadınların eşinin soy adını alması zorunluluğu kaldırıldı. Kararı nasıl buldunuz?
Cevapla