Kadınların evlendikten sonra kocalarının soyadını almamasını nasıl buluyorsunuz?

Bildiğiniz üzere artık kadınlar kocalarının soyadını almaya mecbur değiller. Genelde çift soy isim şeklinde kullanıyor yeni nesil ama bu karardan sonra sadece kendi kızlık soyadını kullanan kadınlar da var. Sizce bu normal mi ve tercihinizi hangisinden yana kullanırdınız/kullandınız? Bunun çiftler arasında bir çatışmaya yol açacağını düşünüyor musunuz?
Kadınların evlendikten sonra kocalarının soyadını almamasını nasıl buluyorsunuz?
Kadınların evlendikten sonra kocalarının soyadını almamasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla